Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Puur voor gamen, ik wil nieuwe releases zonder problemen kunnen spelen voor een aantal jaren. Ik speel wel Path of Exile, wat door de optimalisatie van het spel snel problemen geeft qua performance. Misschien dat kenners van dit spel een goed idee hebben?
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2000 is mijn richtprijs, maar ik wil niet onnodig iets toevoegen of uitsluiten om precies op €2000 uit te komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mocht mijn computer kapot gaan wil ik mijn oude als backup gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De enige echte eis die ik heb, is dat de computer stil is. Daarnaast heb ik nu een redelijk grote behuizing, dat maakte het nog wel onhandig met verplaatsen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dvd speler is wel een nice to have, daarnaast genoeg HDMI en USB ingangen. Minimaal nodig, maar eigenlijk wil ik wel extra's: 2 monitoren en een kabel naar mijn beamer is al 3x HDMI, een muis, 2 toetsenborden en een headset voor 4x USB.
Ga je overklokken?
Liever niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Qua hardware ben ik simpelweg niet zo handig met computers, ik wil het daarom ook bij Azerty gaan bestellen en door hun laten bouwen. Ik heb wat topics hier voor soortgelijke budgetten bekeken, maar ik heb geen idee of €100 meer of minder een groot verschil kan maken. Daarnaast vind ik het lastig om te kunnen bepalen wat "samen gaat" met elkaar. Ik heb vooral geen idee welke moederborden goed zijn, dus ik heb maar wat overgenomen van andere topics.
Qua budget zit ik nu nog aan de lagere kant, wat zouden jullie upgraden/aanpassen?
Puur voor gamen, ik wil nieuwe releases zonder problemen kunnen spelen voor een aantal jaren. Ik speel wel Path of Exile, wat door de optimalisatie van het spel snel problemen geeft qua performance. Misschien dat kenners van dit spel een goed idee hebben?
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2000 is mijn richtprijs, maar ik wil niet onnodig iets toevoegen of uitsluiten om precies op €2000 uit te komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, mocht mijn computer kapot gaan wil ik mijn oude als backup gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De enige echte eis die ik heb, is dat de computer stil is. Daarnaast heb ik nu een redelijk grote behuizing, dat maakte het nog wel onhandig met verplaatsen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dvd speler is wel een nice to have, daarnaast genoeg HDMI en USB ingangen. Minimaal nodig, maar eigenlijk wil ik wel extra's: 2 monitoren en een kabel naar mijn beamer is al 3x HDMI, een muis, 2 toetsenborden en een headset voor 4x USB.
Ga je overklokken?
Liever niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Qua hardware ben ik simpelweg niet zo handig met computers, ik wil het daarom ook bij Azerty gaan bestellen en door hun laten bouwen. Ik heb wat topics hier voor soortgelijke budgetten bekeken, maar ik heb geen idee of €100 meer of minder een groot verschil kan maken. Daarnaast vind ik het lastig om te kunnen bepalen wat "samen gaat" met elkaar. Ik heb vooral geen idee welke moederborden goed zijn, dus ik heb maar wat overgenomen van andere topics.
Qua budget zit ik nu nog aan de lagere kant, wat zouden jullie upgraden/aanpassen?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Ventus OC | € 529,50 | € 529,50 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 800 Zwart/Zilver Window | € 113,05 | € 113,05 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 103,40 | € 103,40 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D32AESB | € 168,- | € 168,- |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 98,49 | € 98,49 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 2TB | € 204,- | € 204,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.811,18 | ||