Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.
Ga naar de LG app store op je tv en zoek naar gamestreams, deze app geeft je alle streams van twitch.
goede avond,
ik kan deze app niet vinden in mijn lg content store?
zou iemand mij daar bij kunnen helpen?
met vriendelijke groet
LF
ik kan deze app niet vinden in mijn lg content store?
zou iemand mij daar bij kunnen helpen?
met vriendelijke groet
LF
Ik heb een LG 7400PLB, vrij nieuw en deze heeft webos AI thinq.
Ik was aan het prutsen met github apps en een usb stick. Was uiteindelijk nergens voor nodig, in mijn content store vond ik de app: Backseat Gamer, en daar kun je alle twitch streams gewoon in vinden en werkt prima!
Weet niet of die ook in de oudere versies van web0s te vinden is, dan is er op github misschien een oplossing te vinden
https://github.com/search?q=twitch+LG
Ik was aan het prutsen met github apps en een usb stick. Was uiteindelijk nergens voor nodig, in mijn content store vond ik de app: Backseat Gamer, en daar kun je alle twitch streams gewoon in vinden en werkt prima!
Weet niet of die ook in de oudere versies van web0s te vinden is, dan is er op github misschien een oplossing te vinden
Heb je Developer Mode aan? Het lukt mij namelijk niet om apps te installeren vanuit mn USBrcthans schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 21:37:
Ik heb een LG 7400PLB, vrij nieuw en deze heeft webos AI thinq.
Krijg het ook niet voor elkaar op de nieuwe webos tinq ai, maar daar is dus gewoon een app in de store te vinden.
Op oudere TV op de slaapkamer (webos 2.0) heb ik wel via usb een app kunnen installeren en nu ook twitch
Op oudere TV op de slaapkamer (webos 2.0) heb ik wel via usb een app kunnen installeren en nu ook twitch
Er is sinds kort een Twitch app in de store
Waar zie je die? In de content store krijg ik hem niet gevonden.Synergy4 schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 20:02:
Er is sinds kort een Twitch app in de store
Ik had hem ook nog niet gezien, maar zag wel een melding bij het opstarten van de TV dat de app er zou moeten zijnMessje schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:56:
[...]
Waar zie je die? In de content store krijg ik hem niet gevonden.
https://www.smartdroid.de...vs-von-lg-zur-verfuegung/
Hier kwam die popup ook dat Twitch bsb is. Betreft een C8. Zou kunnen dat die app gefaseerd wordt uitgerold.Messje schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:56:
[...]
Waar zie je die? In de content store krijg ik hem niet gevonden.
Zoals ik het zie is het , hoe stom dat ook klinkt, een enigzins gedateerd toestel. Zou zomaar kunnen dat je WebOs? en/of software geen update meer gaat krijgen. Dus ook geen TwitchMessje schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:02:
Ah, ik een UH610V met software 5.30.85, misschien maakt dat iets uit?
Het is zeker een ouder modelletje, maar zoals ik het lees is WebOS 5.30.85 de laatste? Dan zou het niet uit mogen maken.NoahAmber schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:58:
[...]
Zoals ik het zie is het , hoe stom dat ook klinkt, een enigzins gedateerd toestel. Zou zomaar kunnen dat je WebOs? en/of software geen update meer gaat krijgen. Dus ook geen Twitch
Zijn altijd meerdere updates. Dat is WebOS en de content store. Die 5.30.85 is WebOS van januari 2020. Maar dat wil nog niet zeggen dat je content store wordt ge-update. Maar misschien komt ie nog...Messje schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:17:
[...]
Het is zeker een ouder modelletje, maar zoals ik het lees is WebOS 5.30.85 de laatste? Dan zou het niet uit mogen maken.
Ik kreeg wel het bericht, maar kan hem niet vinden in de store, ook met WebOS. Heb nog niet de laatste update, misschien dat die nodig is om dat te activeren, maar ik dacht dat contentstore compleet los liep van welke versie WebOS je zou draaien.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb een OLEDc9 en wil via Twitch een video van de school van onze zoon zien.
Lukt gewoon op de iphone.
Op de iphone kun je inloggen en verder kiezen.
Zie deze inlog-optie niet in de TV-app??
Er is geen inlog optie in de Twitch app, je kan wel gewoon de streams bekijken (tenzij je verplicht moet aanmelden om de stream te bekijken).ceesvb schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:21:
Heb een OLEDc9 en wil via Twitch een video van de school van onze zoon zien.
PS/XBL: Nogne
Hangt er vanaf welke TV je hebt, op mijn C8 heb ik de app al een aantal maanden volgens mij geïnstalleerd staan. Moet wel zeggen dat het lijkt alsof ik niet naar 1080p zit te kijken maar eerder 720p ?
Sinds een recente update (C9 in ieder geval) lijkt de kwaliteit inmiddels 1080p te zijn? Ook kan je nu met je Twitch account inloggen.Equazor_ schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:19:
Hangt er vanaf welke TV je hebt, op mijn C8 heb ik de app al een aantal maanden volgens mij geïnstalleerd staan. Moet wel zeggen dat het lijkt alsof ik niet naar 1080p zit te kijken maar eerder 720p ?
Pagina: 1