• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:57
Van de week vroeg ik mij af hoe je je abonnementen moet regelen dat er van het 1 op het andere moment iets met je gebeurt. Gelukkig is het nog lang niet zover, maar zo zoetjes aan heb ik natuurlijk wel het een en ander lopen aan maandelijkse abonnementsvormen.

Nu is een krant of tijdschrift natuurlijk erg fysiek en het is voor nabestaanden niet moeilijk deze op te zeggen. Maar er zijn ook hele andere maandelijks en jaarlijkse afdrachten waar een ander gemakkelijk bij kan en kan stoppen. Alles wat loopt via de Apple Appstore of Google playstore, bijvoorbeeld netflix, je muziekstreamingsabonnement, je nintendo switch, mailaccounts, enzovoort. Want zonder wederopzegging gaat dit eeuwig door en hoe kan een ander nu weten dat dit nog steeds doorloopt?

Hoe regel je dit?

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Je nabestaanden krijgen toegang tot je bankrekening, en daarop kunnen ze zien wat er wordt afgeschreven. Daarnaast wordt uiteindelijk natuurlijk sowieso die hele bankrekening opgeheven, dus dan eindigen abonnementen op die manier.

Zaken waar je niet voor betaald per maand, zoals je gmail e-mail adres, zullen vast na een aantal jaar zonder activiteit worden opgeheven.

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:56

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Als je het netjes wilt regelen.
Maak een digitaal kluisje met daar alles in (en bijhouden natuurlijk).
Schrijf een brief met daarin hoe men toegang krijgt tot de digitale kluis. Schrijf aan de buitenkant van de envelop duidelijk waarvoor de inhoud is (ICE bijvoorbeeld) Verzegel de envelop (als je dat nodig vind) en overhandig hem aan een persoon die je dit toevertrouwd.

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:55

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Abonnementen zijn op te zeggen met een overlijdensakte (ervaring mee). Niet betaalde lidmaatschappen zijn lastiger, daar kan je beter een lijstje van maken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8