Toon posts:

Asus V7100/T voor normale prijzen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Asus V7100/T gezien bij Mycom op de lijst voor 469 HFL. Is ie misschien ook te koop voor een wat meer gewonere prijs, hij zou immers hooguit 130$ worden. Omgerekend dus 300 piek, geen 469.

Iemand ergens ?

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Das een goeie, ik vind ze ook veel te duur, in de states kosten ze volgens mij minder dan de helft van een GTS, terwijl hier in NL er meestal meer dan de helft voor moet worden betaald en niet omdat de GTS nou zo goedkoop is.
Vanwege die prijzen vind ik dat de GTS(voorlopig) een betere prijs/kwal. verhouding heeft veel zitten er onder de 800 gulden en de Annihilator2 kost 699,-!
De prijzen zullen natuurlijk wel zakken zodra het aanbod groter wordt, want de MX is pas net uit.

Niet op voorraad.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 11:52
De adviesprijs voor zo,n kaart is 499,-. dus dat valt eigenlijk wel mee. En je kan de prijzen nooit vergelijken met de US. Maar 430-450 is een mooie prijs in nederland voor zo'n kaart.

Kijk maar eens bij www.sww.nl

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Nee, niet wat letterlijk omrekenen betreft, maar Nvidia heeft met de MX een duidelijk doel voor ogen, een budgetkaart en dat is hij in Nederland nog niet gelukt, de GF1 DDR bv. is nu interessanter en dat is volgens mij niet de opzet.

Niet op voorraad.

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 11:52
Maar de geforce ddr moet er ook uit gaan he.

Dus dan is er van nvidia zelg geen concurrentie meer voor de mx en dan is de prijs wel goed i.v.m. de concurrenten van 3dfx e.d.

Verwijderd

Topicstarter
ach.. Bij zulke prijsverschillen draai ik me hand niet om om via iemand in de US het naar Nederland te krijgen..

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
DDR creative is ook 499,- en die is toch wel wat sneller als de MX. maar alleen de asus versie van MX is nog maar uit, toch?
Pagina: 1