Beste medetweakers,
Ik zit te twijfelen over een aantal telefoons, vandaar dat ik jullie hulp vraag.
Ik zoek een?
Zakelijke telefoon die ook voor privé wordt gebruikt.
Graag zou ik dan een telefoon nemen die aan de volgende voorwaarden voldoet:
- Min. 6,1 inch OLED scherm
- Dual sim (must)
- Softwareupdates zodat het toestel up-to-date blijft.
Verder heb ik niet zo veel eisen, vanuit de werkgever is wel meegegeven dat het mogelijk moet zijn om email op de telefoon te lezen. Telefoon moet worden geleverd door Ritel.
Wat is je budget?
Vanuit de werkgever wordt een deel betaald, de rest is voor mijzelf. Totaal is voor mij 650,- de absolute max (o.b.v. prijs bij Ritel).
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op dit moment heb ik een Huawei Ascend G700 en die loopt op zijn laatste benen. Omdat ik nu een telefoon mag uitkiezen, wil ik een mooie stap naar boven maken.
Er zal relatief veel mee gebeld worden (meer dan een paar gesprekken per werkdag) en daarnaast ook de privé dingen zoals Whatsapp, Telegram, Snapchat ed. Zoals bovenstaand ook al vermeld is het noodzakelijk dat ik er mail op kan lezen.
Voor mijzelf zijn de volgende punten ook nog belangrijk
- Updates in de toekomst (incl unlocken bootloader)
- Batterijduur van de telefoon
Apple valt voor mij af: de telefoons zijn mij te duur.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al een aantal telefoons op het oog. Dit zijn de volgende:
OnePlus 7 8GB/256GB
Huawei P30
Huawei Mate20 Pro
De volgende telefoons heb ik overwogen, maar zijn uiteindelijk afgevallen:
Samsung Galaxy S10 (te duur)
Samsung Galaxy S10e (te klein)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zit te twijfelen tussen bovenstaande telefoons. De telefoon moet minimaal 3 jaar zakelijk meegaan en ik maak mij zorgen om het updatebeleid van Huawei, wat bij OnePlus wel goed geregeld is.
Ik zit te twijfelen over een aantal telefoons, vandaar dat ik jullie hulp vraag.
Ik zoek een?
Zakelijke telefoon die ook voor privé wordt gebruikt.
Graag zou ik dan een telefoon nemen die aan de volgende voorwaarden voldoet:
- Min. 6,1 inch OLED scherm
- Dual sim (must)
- Softwareupdates zodat het toestel up-to-date blijft.
Verder heb ik niet zo veel eisen, vanuit de werkgever is wel meegegeven dat het mogelijk moet zijn om email op de telefoon te lezen. Telefoon moet worden geleverd door Ritel.
Wat is je budget?
Vanuit de werkgever wordt een deel betaald, de rest is voor mijzelf. Totaal is voor mij 650,- de absolute max (o.b.v. prijs bij Ritel).
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op dit moment heb ik een Huawei Ascend G700 en die loopt op zijn laatste benen. Omdat ik nu een telefoon mag uitkiezen, wil ik een mooie stap naar boven maken.
Er zal relatief veel mee gebeld worden (meer dan een paar gesprekken per werkdag) en daarnaast ook de privé dingen zoals Whatsapp, Telegram, Snapchat ed. Zoals bovenstaand ook al vermeld is het noodzakelijk dat ik er mail op kan lezen.
Voor mijzelf zijn de volgende punten ook nog belangrijk
- Updates in de toekomst (incl unlocken bootloader)
- Batterijduur van de telefoon
Apple valt voor mij af: de telefoons zijn mij te duur.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al een aantal telefoons op het oog. Dit zijn de volgende:
OnePlus 7 8GB/256GB
Huawei P30
Huawei Mate20 Pro
De volgende telefoons heb ik overwogen, maar zijn uiteindelijk afgevallen:
Samsung Galaxy S10 (te duur)
Samsung Galaxy S10e (te klein)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zit te twijfelen tussen bovenstaande telefoons. De telefoon moet minimaal 3 jaar zakelijk meegaan en ik maak mij zorgen om het updatebeleid van Huawei, wat bij OnePlus wel goed geregeld is.
[ Voor 62% gewijzigd door Michael1102 op 14-09-2019 11:52 ]