Vraag

• Bertjuhh86
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 24-11 13:57
Hallo,
Mijn zoontje is bijna jarig en ik zoek een leuke tablet voor hem. Hij is gek op Hello Neighbour en Minecraft. Die 2 moeten er sowieso op kunnen draaien. Nu heb ik begrepen dat Hello Neighbour alleen op speciale CPUs draait en hier snap ik niet zoveel van.

Ik zoek een?
Tablet Android

Wat is je budget?
Max €200,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hello Neighbour en Minecraft te kunnen spelen.

Hopelijk is hier iemand die een suggestie kan geven of een beter idee? Opslag is niet zo belangrijk.

Dit is wat ze zeggen over de socs, snap dragon 835+, maar niets over andere socs?
https://www.helloneighbor...supported-android-devices

[Voor 13% gewijzigd door Bertjuhh86 op 14-09-2019 12:03]

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Bertjuhh86 aan de hand van jou link lijkt het erop dat ze alleen de 845 en 855 devices ondersteunen. Dat zijn beide high-end SOC's, als ik die eis in de Pricewatch selecteer komt daar welgeteld één tablet uit namelijk de Galaxy Tab S6 met een vanaf prijs van 670 euro, ruim boven je budget dus.

Ik ben dus bang dat het niet gaat lukken voor 200 euro.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb een tablet met een Mediatek MT8176 SOC die wat minder prijzig is en die mag het downloaden uit de Play Store. Ik krijg bij opstarten wel de melding dat mijn device niet compatible is en dat niet gegarandeerd is dat het werkt. Bij de openingsscène begint het grafisch al snel te glitchen en loopt het spel op een gegeven moment vast. Melden meer mensen in de reviews zie ik. Het spel is nog erg nieuw met versie 1.0. Ondersteuning voor meer hardware zal wellicht beter worden maar dat zal wel eventjes duren en die verjaardag wacht natuurlijk niet.

Beste hoop is misschien dat iemand meldt dat het op een specifiek device met een andere SOC dan die officieel ondersteunde wel werkt en dat dit een acceptabele prijs heeft.

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Een 2e hands oneplus 5/samsung s8 zoeken (of een andere telefoon uit die 2 lijstjes) lijkt me de goedkoopste oplossing, dan heb je kans dat je voor 200 euro wat kan vinden.

Het spel is er ook voor nintendo switch, dat een optie? Of zet het op een windows laptop... Edit Moet het wel een behoorlijk goede laptop zijn zie ik, ook geen optie waarschijnlijk.

Mijn tip: budget wat omhoog en nintendo switch kopen, bv game media heeft 2e hands. Die kan beide spellen.

[Voor 47% gewijzigd door dragon2 op 15-09-2019 00:24]

• Bertjuhh86
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 24-11 13:57
Bedankt allen voor jullie reacties.
Ik denk dat een Nintendo Switch inderdaad een betere (betaalbare) optie is. En ondertussen afwachten tot meer ondersteuning qua socs.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee