Momenteel worden er in het [forum=9] ontzettend veel topics geopend die over software gaan. Ik geef toe dat het een beetje een grijs gebied is, omdat dit het enige A/V forum is, maar het wel in Harde waren staat. Ik zal de richtlijnen zoals ik ze zie proberen te verduidelijken (zodat ik niet 10 topics per dag aan het verplaatsen ben, met evenveel verbaasde users).
- Topics over "welke software gebruik je om..." horen wat mij betreft gewoon in [forum=10] thuis.
- Topics over foutmeldingen van programma's horen ook in [forum=10] thuis.
- Topics die over de software van windows gaan, zoals "waarom doet mijn geluidskaart het niet onder XP/2000" zijn mijns inziens gewoon vragen over windows, en horen thuis in [forum=11].
- Vragen als: Ik krijg geen beeld bij m'n divx, welke codec moet ik gebruiken? Horen in [forum=10].
- Topics over technieken daarentegen zijn wel interessant. Zoals topics over DivX maken, en hoe dat allemaal werkt en welke instellingen wat betekenen. Die horen hier wel thuis.
- Topics waarin gevraagd wordt naar muziek/films/series, of meningen daarover horen thuis in Nieuws, Sport, TV & Muziek
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp