Toon posts:

Topic verbergen

Pagina: 1
Acties:

• Artwido
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:46
Ik heb meerdere topics op verborgen gezet omdat er nog wel aktief in gereageerd word, maar voor mij persoonlijk niet meer relevant zijn.
Echter de optie om een topic toe te voegen om te verbergen kan ik niet meer vinden.
Kijk ik er over heen?

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 04-12 20:19

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

In welk overzicht? Want topic verbergen doe je bij 'Mijn Topics'. Daar is de laatste kolom voor. Topics zie je daar alleen als je erin gereageerd hebt uiteraard.

Fora verbergen (voor Active Topics) doe je in je Forum Voorkeuren.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Artwido
Ik zie mijn link naar verborgen topics wel maar zie geen knop meer om een nieuw topic toe te voegen aan mijn verborgen topics.
Het gaat dus inderdaad om topics, niet om fora.

https://tweakers.net/ext/f/Xc0UT3CxMGjpqpHjxnsmuZkK/thumb.jpg

Ik bekijk en reageer voornamelijk via mijn telefoon. Ik weet niet of er functionaliteit verschil is met de Desktop-weergave?

[Voor 16% gewijzigd door Artwido op 14-09-2019 11:23]

• Artwido
-

[Voor 99% gewijzigd door Artwido op 14-09-2019 11:18]

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 11:29

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Klik op de link 'verborgen topics', de verbogen topics verschijnen op chronologische volgorde tussen de rest van de topics, mogelijk ook op een volgende pagina, en druk op het groene plusje om ze weer zichtbaar te maken.

Echter, ik zie dat die knopjes verdwijnen als ik mijn venster versmal naar mobiele breedtes, en dat is natuurlijk niet handig. Ik schop dit topics dus eens door naar de devvers. :)

Schop een Modje => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
Onder de 1000px worden de hide-knoppen verborgen, wat een bewuste keuze lijkt te zijn. Mogelijk dat dit dus meer een feature request dan een bug report is :+

The devil is in the details.

• Artwido
Ik kan inderdaad op de link "toon verborgen topics " klikken om ze weer te zien.
En ik kan ze dan ook weer verbergen.
Maar de knop om een nieuw topic toe te voegen zie ik nergens meer.
@Hahn ben benieuwd waarom dat gedaan is.
Alle websites zijn responsive nu iedereen zijn telefoon gebruikt om te browsen.

[Voor 25% gewijzigd door Artwido op 14-09-2019 11:39]

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Kantel je telefoon, dan komen ze weer in beeld.

• Hahn
  • Nu online
Hero of Time schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 11:38:
Kantel je telefoon, dan komen ze weer in beeld.
Heb je het geprobeerd? Want dat werkt dus niet ;) Tenzij je een telefoon hebt die 1000+ px* in lengte (breedte als je 'm horizontaal houdt) heeft, maar dat zijn er maar heel weinig, if any.

* Voordat iemand begint over "mijn telefoon is toch echt 1920x1080 / 2560x1440 / etc": dat is niet de effectieve resolutie waarin je telefoon dingen laat zien. Bijvoorbeeld een iPhone X heeft een effectieve resolutie van 375x812px.

• Artwido
Ik heb gekanteld en in mijn browser Desktopsite aangevinkt. Maar geen toevoeg knop.

• Hahn
  • Nu online
Als je er echt heel hard om zit te springen, dan zou je dit aan je Custom CSS toe kunnen voegen:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
table.listing .ignore {
  display: block;
  overflow: visible;
}
Dan komen ze altijd tevoorschijn. Alleen heel mooi ziet het er niet uit :+ (Wat op te lossen is met wat meer CSS.)

• Artwido
Als het op de desktop wel zichtbaar is dan slinger ik de laptop wel aan wanneer ik een topic wil verbergen. Het is geen issue maar vroeg mij gewoon af.
:P

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Hahn schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 11:43:
[...]

Heb je het geprobeerd? Want dat werkt dus niet ;) Tenzij je een telefoon hebt die 1000+ px* in lengte (breedte als je 'm horizontaal houdt) heeft, maar dat zijn er maar heel weinig, if any.
Ah, prut. Bij veel dingen hier krijg je te zien wat je wilt zien, maar bij MT nou net niet.

• unezra
  • Laatst online: 04-12 22:03

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Misschien ongerelateerd, maar het valt me op dat het niet mogelijk lijkt een topic te verbergen waarin je niet zelf hebt gereageerd. De knop ontbreekt voor zover ik kan zien bij "Actieve Topics".

Weet niet of dat ook voor TS relevant is, anders maak ik er een apart feature request van.
(Zelf zou ik dan bijvoorbeeld ook complete tags willen verbergen. Er zijn wat onderwerpen waar ik niet over hoef te lezen op Tweakers en gewoon lekker in mijn filter-bubble wil zitten.)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

unezra schreef op maandag 6 januari 2020 @ 07:45:
Misschien ongerelateerd, maar het valt me op dat het niet mogelijk lijkt een topic te verbergen waarin je niet zelf hebt gereageerd. De knop ontbreekt voor zover ik kan zien bij "Actieve Topics".
Volledig ongerelateerd, omdat het bij de TS om 'Mijn Topics' gaat. Aparte topics in 'Active Topics' kan je niet verbergen. Alleen fora zoals TL, SB, etc. Je kan dus niet alleen dit topic in SB verbergen in AT terwijl je wel de rest blijft zien. Of je moet met custom css gaan spelen.

• unezra
  • Laatst online: 04-12 22:03

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Hero of Time schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:44:
[...]

Volledig ongerelateerd, omdat het bij de TS om 'Mijn Topics' gaat. Aparte topics in 'Active Topics' kan je niet verbergen. Alleen fora zoals TL, SB, etc. Je kan dus niet alleen dit topic in SB verbergen in AT terwijl je wel de rest blijft zien. Of je moet met custom css gaan spelen.
Fair enough.
Dan maak ik er een feedback / feature request van. :)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• technorabilia
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 09:29

technorabilia

(fka kraades)

Is hier nog een oplossing voor op een mobiele telefoon met HD resolutie?

Ik gebruik een mobiele telefoon met een resolutie van1920x1080 pixels en zie bij "Mijn topics" de knoppen niet om topics te verbergen/tonen. Deze functionaliteit lijkt niet beschikbaar. De workaround is om een computer anders dan een mobiele telefoon te gebruiken.

👉🏻 Blog 👈🏻

• Hahn
  • Nu online
kraades schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 22:32:
Is hier nog een oplossing voor op een mobiele telefoon met HD resolutie?

Ik gebruik een mobiele telefoon met een resolutie van1920x1080 pixels en zie bij "Mijn topics" de knoppen niet om topics te verbergen/tonen. Deze functionaliteit lijkt niet beschikbaar. De workaround is om een computer anders dan een mobiele telefoon te gebruiken.
Als je Custom CSS hebt, dan kan je dit erin zetten, en dan zie je altijd de Hide-optie, ook onder de 1000px (dus ook op mobiel):

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
table.listing .ignore {
    display: table-cell;
    overflow: visible;
    padding: 10px 5px;
    width: 35px;
}

• technorabilia
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 09:29

technorabilia

(fka kraades)

@Hahn
Dankjewel. Ik heb Custom CSS maar eens aangezet en jouw snippet werkt prima. (y)

👉🏻 Blog 👈🏻

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee