Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emilie2
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 01-04-2023
Beste Tweakers!

Voor het vak informatica (ik zit op de middelbare) hebben we dit jaar de opdracht om een website te gaan bouwen met Wordpress. We hebben hier het hele jaar voor (ik heb wel eindexamens dit jaar dus zo lang is dat niet) en we hebben elke week 1 uur les. We gaan bij de website ook kijken naar beveiliging en vindbaarheid. Nu kan ik natuurlijk een standaard website maken voor een zelf bedacht restaurant maar ik wil graag iets bijzonders en uitdagends doen! Ik wil een website maken waar ik ook nog iets aan heb of waar andere mensen iets aan hebben. Ik heb wel ervaring met HTML en CSS maar niet met Wordpress, maar ik heb genoeg tijd om dat te leren. Ik zat te denken om misschien iets leuks te doen met een API of een website voor een bedrijf maken met een slechte website. Hebben jullie leuke ideeen of iets waar je graag een website voor zou willen hebben of een website van een bedrijf dat beter kan? Of iets heel anders? Ik ben benieuwd en kijk uit naar jullie antwoorden!

Groetjes, Emilie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
Je wil graag iets uitdagends doen maar het uitdagendste van allemaal, het nadenken over een uitdagend idee is je teveel werk en dat moeten wij doen?

Goed samengevat zo?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Huiswerkopdrachten mag je zelf doen. Het is immers de bedoeling dat je er wat van leert i.p.v. het aan anderen te vragen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.