Hallo allen,
ik ben op zoek naar een smartphone met als 5 belangrijkste eigenschappen:
-compact genoeg voor broekzak (150*70mm lijkt me daarom ongeveer de max, maar liefs nog kleiner)
-camera moet goede foto's kunnen maken (en ook film)
-voldoende accu-duur (liefs meer dan 1 dag mee)
-prijs: rond de 250-350 euro
-leeftijd: niet al te oud model: ik wil er liefst 3 jaar of langer van genieten
Zelf kwam ik na speuren tot nu toe alleen de volgende opties tegen:
-Google Pixel 3a (allerbeste camera in deze prijsklasse?)
-Mi 9 SE (Meest compacte. Batterijkwaliteit onduidelijk in forums. En hoe irritant is de uitstekende camera?)
-honor 10 (wat ouder, maar mooi compact en goede basis keuze? Batterijkwaliteit ook onduidelijk in forums)
-honor 20 (mindere camera dan pixel 3a, maar meer performance. Wel minder handzaam met 154*74mm)
-huawei p30 lite (wisselende reviews: is hij nu wel/niet de beste prijs-kwaliteit in deze klasse?)
-mi a3 (beste prijs-kwaliteit, maar overal zie ik dat hij door de 720p resolutie eigenlijk geen optie meer is?)
Voor nu denk ik vooral aan de Pixel 3a als winnaar...
Ik hoor graag jullie tips/ervaringen en mogelijke andere toestellen!
groet,
jeroen
ik ben op zoek naar een smartphone met als 5 belangrijkste eigenschappen:
-compact genoeg voor broekzak (150*70mm lijkt me daarom ongeveer de max, maar liefs nog kleiner)
-camera moet goede foto's kunnen maken (en ook film)
-voldoende accu-duur (liefs meer dan 1 dag mee)
-prijs: rond de 250-350 euro
-leeftijd: niet al te oud model: ik wil er liefst 3 jaar of langer van genieten
Zelf kwam ik na speuren tot nu toe alleen de volgende opties tegen:
-Google Pixel 3a (allerbeste camera in deze prijsklasse?)
-Mi 9 SE (Meest compacte. Batterijkwaliteit onduidelijk in forums. En hoe irritant is de uitstekende camera?)
-honor 10 (wat ouder, maar mooi compact en goede basis keuze? Batterijkwaliteit ook onduidelijk in forums)
-honor 20 (mindere camera dan pixel 3a, maar meer performance. Wel minder handzaam met 154*74mm)
-huawei p30 lite (wisselende reviews: is hij nu wel/niet de beste prijs-kwaliteit in deze klasse?)
-mi a3 (beste prijs-kwaliteit, maar overal zie ik dat hij door de 720p resolutie eigenlijk geen optie meer is?)
Voor nu denk ik vooral aan de Pixel 3a als winnaar...
Ik hoor graag jullie tips/ervaringen en mogelijke andere toestellen!
groet,
jeroen
[ Voor 34% gewijzigd door jornee op 15-09-2019 08:34 ]