Beste Tweakers! Voor informatica gaan we dit jaar een wordpress website maken. Je mag zelf kiezen wat voor website. Ik wil graag een website maken waar ik een goed cijfer voor haal (natuurlijk) maar ook waar ik echt iets mee kan. Zijn er ideeen hier? Wat voor website zou jij bijvoorbeeld handig vinden of heb je een ander leuk idee? Ik dacht aan een leuke API verwerken in de website?
Wel heel karig afgebakend dit.
Waar moethet aan voldoen? Wat heb je zelf aan onderzoek gedaan? Ik neem aan dat je ook met een businessplan moet komen, heb je daar al iets mee gedaan?
Wat voor opleiding laat zijn studenten überhaupt aan de slag gaan met Wordpress?
Waar moethet aan voldoen? Wat heb je zelf aan onderzoek gedaan? Ik neem aan dat je ook met een businessplan moet komen, heb je daar al iets mee gedaan?
Wat voor opleiding laat zijn studenten überhaupt aan de slag gaan met Wordpress?
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Vast, maar daar is Webdesign, Markup & Clientside Scripting niet voor bedoeldEmilie2 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:37:
Zijn er ideeen hier?
[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 13-09-2019 17:10 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.