Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik gebruikte altijd nog Winamp 2.81 ( :9~) voor het afspelen van Mp3's, maar op een nieuwe 4K-tv is de player veel te klein/onleesbaar (upscalen doet hij niet). Nu kan ik wel de font van de nummers groter zetten, maar is er een manier om de player zelf up te scalen?

En zo niet, zijn er nog moderne mp3 speler-sofwareprogramma's die simpel en degelijk zijn zoals de oude Winamp (gewoon playbuttons + mp3 lijst) en geen gezeik?

Beste antwoord (via Blaze85 op 13-09-2019 15:26)

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Control-D bij winamp, dan zal de interface 2x zo groot worden :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Blaze85 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:15:
Ik gebruikte altijd nog Winamp 2.81 ( :9~) voor het afspelen van Mp3's, maar op een nieuwe 4K-tv is de player veel te klein/onleesbaar (upscalen doet hij niet). Nu kan ik wel de font van de nummers groter zetten, maar is er een manier om de player zelf up te scalen?

En zo niet, zijn er nog moderne mp3 speler-sofwareprogramma's die simpel en degelijk zijn zoals de oude Winamp (gewoon playbuttons + mp3 lijst) en geen gezeik?
Ja hoor, die zijn er genoeg.
Wat heb je zelf al onderzocht en gevonden?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 16:55
Ik gebruik zelf een Russisch programma AIMP. Werkt erg goed en ook FLAC support.
Vind het wel minder handig tegenover Winamp, maar ach.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_6369
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:11
Ik gebruik MediaMonkey. Heeft ook een hoop toeters en bellen, maar daar kan ik makkelijk langs kijken; ze zitten niet in de weg. Bovendien werken die in de gratis versie meestal toch niet (maar daar kom je pas echter als je er op klikt en een pop-up krijgt waarin je wordt gevraagd te upgraden).

[ Voor 4% gewijzigd door Patrick_6369 op 13-09-2019 15:22 ]

Hier zou een handtekening kunnen staan.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Niet online
ido schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:24:
Amazing, bedankt!

en ook anderen bedankt voor de suggesties _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Tja... je kunt inderdaad blijven bij wat je kent. Winamp 2.81 is uitgekomen in 2002. En er is in die 17 jaar best het een en ander veranderd. Persoonlijk zou ik - in plaats van een (zwaar) verouderd stuk software aan willen passen - nog eens naar mijn eisen- en wensenpakket kijken en zien wat er aan moderne software is die dat kan.
Persoonlijk heb ik een eeuwigheid geleden Winamp vervangen door Foobar2000. En waar ik in het begin vooral op zoek was naar een lijst met tracks, een play-button en een volumeschuifje, ben ik in de loop der jaren erg gecharmeerd geraakt van de opties die er tegen foobar aan te hangen zijn.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:37
Winamp heeft toch ook een nieuw versie 5.8, is een jaar oud,maar werkt hier perfect.

http://www.winamp.com/

System | Racing is in my Blood

Pagina: 1