Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik vertrek voor een paar maanden naar de US en zal daar telkens een aantal maanden zijn verspreid over het jaar, dus ik wil daar een compact systeem kopen, die ik kan 'opbergen'. Ik ga er voornamelijk op gamen op 2560x1080. WoW, RPG's, Simulators, Strategy games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar rand apparatuur is al aanwezig. (die neem ik mee)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast moet compact zijn, want die zal ik nog al eens verslepen als ik weer naar een andere locatie ga.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het is de eerste keer dat ik een compact systeem wil bouwen en ik heb geen idee of dit allemaal past en of dit geen problemen met de airflow gaat opleveren. Met andere woorden gaat zo'n PSU en Videokaart passen in deze kast en gaat dit dan geen problemen opleveren qua flow?
Overigens heb ik een 450W versie van deze PSU geselecteerd, alleen deze staat niet in de NL'se pricewatch.
Let wel even op, alles wat ik geselecteerd heb, kan ik in de US bij Newegg bestellen, ben geen fan van Amazon (dus die vermijd ik liever). Dus het moet wel te leveren zijn in de US en het liefste allemaal bij 1 supplier vandaan.
Ik vertrek voor een paar maanden naar de US en zal daar telkens een aantal maanden zijn verspreid over het jaar, dus ik wil daar een compact systeem kopen, die ik kan 'opbergen'. Ik ga er voornamelijk op gamen op 2560x1080. WoW, RPG's, Simulators, Strategy games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar rand apparatuur is al aanwezig. (die neem ik mee)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 193,- | € 193,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH Max | € 83,01 | € 83,01 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 MECH OC | € 378,65 | € 378,65 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define Nano S Zwart Window | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | Geheugen intern | GeIL Evo Spear GSB416GB3200C16ADC | € 75,05 | € 75,05 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 80,90 | € 80,90 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 975,06 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast moet compact zijn, want die zal ik nog al eens verslepen als ik weer naar een andere locatie ga.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het is de eerste keer dat ik een compact systeem wil bouwen en ik heb geen idee of dit allemaal past en of dit geen problemen met de airflow gaat opleveren. Met andere woorden gaat zo'n PSU en Videokaart passen in deze kast en gaat dit dan geen problemen opleveren qua flow?
Overigens heb ik een 450W versie van deze PSU geselecteerd, alleen deze staat niet in de NL'se pricewatch.
Let wel even op, alles wat ik geselecteerd heb, kan ik in de US bij Newegg bestellen, ben geen fan van Amazon (dus die vermijd ik liever). Dus het moet wel te leveren zijn in de US en het liefste allemaal bij 1 supplier vandaan.