Song NW-A45 muziek van Tidal er op zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Topicstarter
hoi

vraag ik zit denken om NW-A45 te kopen om dat hij mqa ondersteund maar hoe zet je muziek van Tidal er op en is makkelijk of best veel werk om dit voor elkaar te krijgen ?

gebruik nu S7 met Fiio Q1 mk2 + Fiio FH7

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:18

PD2JK

ouwe meuk is leuk

De NW-A45 heeft geen Android als besturingssysteem, laat staan Wi-Fi.
Denk dat het erg lastig wordt om Tidal werkend te krijgen.

Je kunt via de Windows desktop applicatie wel MQA luisteren, misschien zelfs offline, maar ergens de MQA bestanden uithalen? Zal vast encryptie of DRM op zitten...

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

^ Dat dus.

Tidal is een streaming dienst die het volgens mij niet mogelijk maakt om content te downloaden, zeker niet buiten de Tidal app.
Je kan via Tidal zo te zien wel albums aankopen en opslaan, vervolgens naar een ander apparaat overzetten maar dan ga je je wel afvragen: waarom zou je ze bij Tidal kopen en niet ergens waar geen DRM aan hangt?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:09

FeaR

In GoT we trust

Je loopt toch lang genoeg op GoT rond om te weten dat we wat eigen inzet verwachten. Inzet die ik in dit topic mis. Zie ook Het algemeen beleid #quickstart en indien je voor een Vraag-topic was gegaan de template die dan naar boven komt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.