Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
De NW-A45 heeft geen Android als besturingssysteem, laat staan Wi-Fi.
Denk dat het erg lastig wordt om Tidal werkend te krijgen.
Je kunt via de Windows desktop applicatie wel MQA luisteren, misschien zelfs offline, maar ergens de MQA bestanden uithalen? Zal vast encryptie of DRM op zitten...
Denk dat het erg lastig wordt om Tidal werkend te krijgen.
Je kunt via de Windows desktop applicatie wel MQA luisteren, misschien zelfs offline, maar ergens de MQA bestanden uithalen? Zal vast encryptie of DRM op zitten...
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
^ Dat dus.
Tidal is een streaming dienst die het volgens mij niet mogelijk maakt om content te downloaden, zeker niet buiten de Tidal app.
Je kan via Tidal zo te zien wel albums aankopen en opslaan, vervolgens naar een ander apparaat overzetten maar dan ga je je wel afvragen: waarom zou je ze bij Tidal kopen en niet ergens waar geen DRM aan hangt?
Tidal is een streaming dienst die het volgens mij niet mogelijk maakt om content te downloaden, zeker niet buiten de Tidal app.
Je kan via Tidal zo te zien wel albums aankopen en opslaan, vervolgens naar een ander apparaat overzetten maar dan ga je je wel afvragen: waarom zou je ze bij Tidal kopen en niet ergens waar geen DRM aan hangt?
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Je loopt toch lang genoeg op GoT rond om te weten dat we wat eigen inzet verwachten. Inzet die ik in dit topic mis. Zie ook Het algemeen beleid #quickstart en indien je voor een Vraag-topic was gegaan de template die dan naar boven komt.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.