Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iris369
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-07-2024
Hallo,

Gister heb ik een huawai p20 pro in ontvangst genomen. Ik krijg nu telkens de melding 'het systeem werkt optimaal' wanneer ik apps afsluit. Hoe krijg ik dit weg?

Groetjes
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?
- Hoe sluit je de apps?
- Waar komt die melding?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iris369
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-07-2024
Hallo

Ik heb zelf al in de instellingen lopen zoeken maar kan niks vinden waarmee ik het uit kan zetten.

De apps sluit ik via de rechter knop onderaan het scherm en dan op het vuilnisbakje. Vervolgens krijg ik dan die melding.

De melding verschijnt onderaan het scherm in het startscherm en verdwijnt na enkele seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Volgens mij is het een standaard functie van Huawei. Echter is het niet altijd 'het systeem werkt optimaal', soms geeft hij ook aan hoeveel geheugen weer vrij is als bepaalde apps niet afsluiten met 'het prullenbakje'. Dit zijn apps die zijn ingesteld dat ze op de achtergrond actief mogen blijven. Ik vind het zelf wel een handige melding maar denk ook dat dit de reden is dat je 't niet uit kunt zetten, Huawei sluit namelijk vrij agressief alle apps als je dit niet hebt aangepast en vind het dan dus niet optimaal..

[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 24-10-2019 19:46 ]