Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe Game PC Aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views

Vraag

• Jerivdm
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 30-10 16:24
Dag allen,

Graag zou ik van jullie wat advies willen betreffende een game pc samenstellen.

Dit zijn de belangrijkste aspecten;
- ik wil spellen als GTA5, Forza Horizon 3,4, Forza Motorsport 7 spelen op de PC.
- ik gebruik een Logitech G920 stuur voor het racen, voor het andere gamen wil ik een nog een muis en toetsenbord aanschaffen.
- ik ga alleen maar op full HD gamen.
De prijs wil ik onder de 2000 hebben, maar ik wil geen overkill voor de PC. Dus goedkoper met wat ik nodig heb is absoluut geen probleem.
- ik wil een Intel i7 9700k erin voor veel kracht. Het budget laat dit ook toe. Verder wil ik minimaal 6GB VRAM en een moederbord met 4 RAM slots en wifi en Bluetooth. (Voor eventuele toekomstige uitbreiding.)
- ik vind RGB niks, dus geen componenten met RGB erop.
- ik wil een opslag van 500gb ssd primair en >2TB HDD secundair.
- energie verbruik maakt niet uit.
- minimaal 3/4x usb 3.0 aansluiting, 2x HDMI, Jack uitgang, geen cd/dvd drive

Ik zit dus te kijken voor de grafische kaart naar een 1660ti en een 2060. Is dit voor mijn eisen het waard om de 2060 te nemen?

Bij vragen hoor ik het graag!

Groeten, Jeri.

Alle reacties

• NightRaven88
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-11 08:32
Maak even een eigen opzetje, dan kunnen we tips en advies geven.

Bijvoorbeeld: een i7 9700k met een 1660 of 2060 erin is bijvoorbeeld niet echt een mooie combinatie.
Het kan wel, maar je CPU zit uit z'n neus te vreten en dan is zo veel geld uitgeven zonde.

In mijn mening kan je beter een goed systeem in prijs/kwaliteit verhouding opstellen.
Dat je van ieder onderdeel de beste keuze maakt voor de mooiste prijs.

Leuk voorbeeld is de Best Buy Guide van begin deze maand.
Dat zal je een leuke instap geven en kan je e.e.a. wijzigen voor een custom build.

reviews: Desktop Best Buy Guide: september 2019

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-11 21:59
een lijstje maken doe je door alles toe te voegen aan een wenslijst, dan onder de wenslijst op 'Genereer RML' te klikken de output ervan in je topic te plakken

wat @NightRaven88 zegt klopt. Een 2060 is niet echt in verhouding met een 9700K. Een AMD R5 3600 lijkt me dan een beter plan. Een 1660Ti lijkt mij meer dan zat voor 1080p

[ Voor 36% gewijzigd door youridv1 op 13-09-2019 09:38 ]

Dit topic is gesloten.