Dag allen,
Graag zou ik van jullie wat advies willen betreffende een game pc samenstellen.
Dit zijn de belangrijkste aspecten;
- ik wil spellen als GTA5, Forza Horizon 3,4, Forza Motorsport 7 spelen op de PC.
- ik gebruik een Logitech G920 stuur voor het racen, voor het andere gamen wil ik een nog een muis en toetsenbord aanschaffen.
- ik ga alleen maar op full HD gamen.
De prijs wil ik onder de 2000 hebben, maar ik wil geen overkill voor de PC. Dus goedkoper met wat ik nodig heb is absoluut geen probleem.
- ik wil een Intel i7 9700k erin voor veel kracht. Het budget laat dit ook toe. Verder wil ik minimaal 6GB VRAM en een moederbord met 4 RAM slots en wifi en Bluetooth. (Voor eventuele toekomstige uitbreiding.)
- ik vind RGB niks, dus geen componenten met RGB erop.
- ik wil een opslag van 500gb ssd primair en >2TB HDD secundair.
- energie verbruik maakt niet uit.
- minimaal 3/4x usb 3.0 aansluiting, 2x HDMI, Jack uitgang, geen cd/dvd drive
Ik zit dus te kijken voor de grafische kaart naar een 1660ti en een 2060. Is dit voor mijn eisen het waard om de 2060 te nemen?
Bij vragen hoor ik het graag!
Groeten, Jeri.
Graag zou ik van jullie wat advies willen betreffende een game pc samenstellen.
Dit zijn de belangrijkste aspecten;
- ik wil spellen als GTA5, Forza Horizon 3,4, Forza Motorsport 7 spelen op de PC.
- ik gebruik een Logitech G920 stuur voor het racen, voor het andere gamen wil ik een nog een muis en toetsenbord aanschaffen.
- ik ga alleen maar op full HD gamen.
De prijs wil ik onder de 2000 hebben, maar ik wil geen overkill voor de PC. Dus goedkoper met wat ik nodig heb is absoluut geen probleem.
- ik wil een Intel i7 9700k erin voor veel kracht. Het budget laat dit ook toe. Verder wil ik minimaal 6GB VRAM en een moederbord met 4 RAM slots en wifi en Bluetooth. (Voor eventuele toekomstige uitbreiding.)
- ik vind RGB niks, dus geen componenten met RGB erop.
- ik wil een opslag van 500gb ssd primair en >2TB HDD secundair.
- energie verbruik maakt niet uit.
- minimaal 3/4x usb 3.0 aansluiting, 2x HDMI, Jack uitgang, geen cd/dvd drive
Ik zit dus te kijken voor de grafische kaart naar een 1660ti en een 2060. Is dit voor mijn eisen het waard om de 2060 te nemen?
Bij vragen hoor ik het graag!
Groeten, Jeri.