Toon posts:

Vraagje over combinatie GeForce en BE6 mobo?!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een GeForce besteld maar nu ineens hoor ik allemaal enge verhalen over dat hij zoveel watts vraagt dat dat met een aantal moederborden nogal problemen kan geven!!! Zo las ik onder andere dat een BE6 ook nogal moeite zou hebben met een geforce?!?! Dat die BE6 niet genoeg aan zou kunnen leveren via zijn AGP slot en dan de boel vast kan laten lopen of dat alles al helemaal niet meer opstart!! Heeft iemand deze combinatie ook van BE6 en gefore en werkt dat wel?! Wie heeft hier ervaring mee?? Wat staat mij nu te wachten??

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb Geforce2 MX en werkt prima, maar die trekt veel minder stroom dan een gewone Geforce. Dus daar heb je waarschijnlijk niet veel aan.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:36
mijn Geforce 2 GTS draait hier prima op m'n abit be6 :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja die dingen gebruiken veel minder dus daar heb ik inderdaad geen reet aan. Strax gaan mensen me nog vertellen dat hun Viper550 perfect en probleemloos draait op hun BE6 mobo. Wat kan mij dat nou schelen! haha
Het gaat hier om de combinatie BE6 + GeForce (1) !!!! de eerste GeForce...dus niet GTS crap of MX.....dat weet ik dat dat geen probleem is.... hehe