Vraag

• ocf81
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik heb een Lenovo Tab 4 Plus 8 (TB-8704F) die ik naar Lineage OS wil overzetten. Nu ben ik de data partitie aan het formatteren, maar dat duurt nu al uren. Bij het opzetten van mijn telefoon naar Sailfish duurde dat lang niet zo lang, maar daarvoor hoeft ik ook de data partitie niet te formatteren. Hoe lang duurt dat formatteren van de data partitie doorgaans eigenlijk bij een opslag van 64 GB?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive | Bestrijd de plaag van wokeness!

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 06-12 21:26
Hangt van media type en defecten af. 64GB naar ext4 formatteren kost hier 5 seconden.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Kan het kwaad om het formatteerproces af te kappen las het zo lang duurt??

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive | Bestrijd de plaag van wokeness!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
ocf81 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 00:05:
Kan het kwaad om het formatteerproces af te kappen las het zo lang duurt??
De informatie die je geeft is wel erg summier, zou je de onderstaande vragen willen beantwoorden:
- Waarmee ben je de data partitie aan het formatteren?
- Welke TWRP versie heb je erop gezet?
- Welke LOS versie / build wil je erop zetten?
- Welke link/guide ben je aan het volgen?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Verder duurt het formatteren ook hier echt maar een aantal seconden. Het lijkt er dus op dat het script gewoon is vastgelopen o.i.d.

Verder heb ik je titel even aangepast, zodat het wat meer dekking heeft.

[Voor 24% gewijzigd door rens-br op 13-09-2019 08:19]

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
De vraag ging enkel over het formatteren.

© ocf81 1981-infinity

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee