Aan de hand van de recente best buy guide heb ik een systeem samengesteld, waarvan ik alle onderdelen zojuist heb ontvangen.
Ik heb nog een videokaart liggen, maar die bouw ik pas in als alles draait.
Alles zit nu in elkaar, maar er gebeurd vrij weinig als ik hem aanzet.
De ventilatoren in de kast draaien, net zoals de CPU fan. dat is het dan zo'n beetje.
Als ik goed kijk naar het HDD(SSD) ledje, dan zie ik die nog een paar keer knipperen en verder krijg ik ook geen beeld.
Omdat ik heb gelezen dat sommige Ryzen CPU's een bepaalde firmware van het moederbord nodig hebben, dacht ik dat het daar wellicht mee te maken had. Echter er zit wel een sticker op de doos waarop staat: AMD Ryzen 3000 desktop ready. Dit zou inhouden dat hij ook de Ryzen 2600 die erop zit zou moeten ondersteunen, zonder eerst een FW update te doen.
Ik wil nog een speakertje op de kop tikken, zodat ik mogelijk piepjes kan horen die aangeven wat er aan de hand is.
Iemand ervaring met een soortgelijke configuratie ?
Onderdelen:
Moederbord: ASRock B450M-HDV R4.0
CPU: Ryzen 5 2600
Memory: Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK
Opslag: Kingston A2000 M2 - SSD
Voeding: Cooler Master MWE White 450W V2
Behuizing: Fractal Design Focus G Mini
Ik heb nog een videokaart liggen, maar die bouw ik pas in als alles draait.
Alles zit nu in elkaar, maar er gebeurd vrij weinig als ik hem aanzet.
De ventilatoren in de kast draaien, net zoals de CPU fan. dat is het dan zo'n beetje.
Als ik goed kijk naar het HDD(SSD) ledje, dan zie ik die nog een paar keer knipperen en verder krijg ik ook geen beeld.
Omdat ik heb gelezen dat sommige Ryzen CPU's een bepaalde firmware van het moederbord nodig hebben, dacht ik dat het daar wellicht mee te maken had. Echter er zit wel een sticker op de doos waarop staat: AMD Ryzen 3000 desktop ready. Dit zou inhouden dat hij ook de Ryzen 2600 die erop zit zou moeten ondersteunen, zonder eerst een FW update te doen.
Ik wil nog een speakertje op de kop tikken, zodat ik mogelijk piepjes kan horen die aangeven wat er aan de hand is.
Iemand ervaring met een soortgelijke configuratie ?
Onderdelen:
Moederbord: ASRock B450M-HDV R4.0
CPU: Ryzen 5 2600
Memory: Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK
Opslag: Kingston A2000 M2 - SSD
Voeding: Cooler Master MWE White 450W V2
Behuizing: Fractal Design Focus G Mini