Op dit moment heb ik een OnePlus 3T, prijs/kwaliteit naar mijn gevoel de beste smartphone die ooit gehad heb. Ik heb er enorm veel plezier van gehad, maar ik moet nu toch op zoek naar een opvolger. De OP3T die ik heb laad niet goed meer op, accu is zwakker, belkwaliteit is zeer slecht (mensen zijn nauwelijks nog te begrijpen) en ik wil een recentere camera...
Helaas lijkt mijn zoektocht geen enkel resultaat te geven dat ik aanvaardbaar vind...
Ik zoek een?
Een smartphone.
Must-Haves:
-Android
-Formaat gelijkaardig aan Oneplus 3T (enkele mm groter kan, maar niet meer)
-Geen bloatware (zo clean mogelijk)
-Belkwaliteit: zakelijk doe ik ongeveer een 85-tal telefoons per dag, ook op plaatsen met veel omgevingsgeluid (bouw)
-Accuduur: moet minstens 20u zonder lading kunnen met een screen-on time van enkele uren.
-Dual-Sim en Parallele apps
-Goede camera
-Minimum 128GB opslagruimte (mag intern zijn)
-Fingerprint-reader
-Minimaal 2 jaar Android-updates
Wat is je budget?
Hoe meer eisen ingewilligd worden hoe meer mij dat waard is.
Meer dan 750€ geef ik principieel niet aan een smartphone...
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
-bellen (ja, echt, met een gsm! )
-outlook
-parallelle whatsapp
-fotos kinderen
-fotos bouwwerven (slechte lichtomstandigheden)
-surfen
-diverse
-binnenkort 3D renders van gebouwen (trimble connect)
-waze (en google maps)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben heel tevreden van OnePlus, maar de nieuwe reeksen zijn me te groot en te duur geworden.
De Google Pixel 3a leek ook interessant, vanwege formaat, geen bloatware, snelheid. Helaas is deze niet dual-sim en zijn er wat opmerkingen over het scherm zag ik.
Door mijn eis naar formaat toe zie ik heel veel iPhone 7-voorstellen in de pricewatch. Dit hou ik liever echter achter de hand als plan B als mijn eisen echt ondoenbaar zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ben ik nu de enige die een snelle, moderne smartphone wil die qua formaat onder de 5,8" blijft?
Helaas lijkt mijn zoektocht geen enkel resultaat te geven dat ik aanvaardbaar vind...
Ik zoek een?
Een smartphone.
Must-Haves:
-Android
-Formaat gelijkaardig aan Oneplus 3T (enkele mm groter kan, maar niet meer)
-Geen bloatware (zo clean mogelijk)
-Belkwaliteit: zakelijk doe ik ongeveer een 85-tal telefoons per dag, ook op plaatsen met veel omgevingsgeluid (bouw)
-Accuduur: moet minstens 20u zonder lading kunnen met een screen-on time van enkele uren.
-Dual-Sim en Parallele apps
-Goede camera
-Minimum 128GB opslagruimte (mag intern zijn)
-Fingerprint-reader
-Minimaal 2 jaar Android-updates
Wat is je budget?
Hoe meer eisen ingewilligd worden hoe meer mij dat waard is.
Meer dan 750€ geef ik principieel niet aan een smartphone...
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
-bellen (ja, echt, met een gsm! )
-outlook
-parallelle whatsapp
-fotos kinderen
-fotos bouwwerven (slechte lichtomstandigheden)
-surfen
-diverse
-binnenkort 3D renders van gebouwen (trimble connect)
-waze (en google maps)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben heel tevreden van OnePlus, maar de nieuwe reeksen zijn me te groot en te duur geworden.
De Google Pixel 3a leek ook interessant, vanwege formaat, geen bloatware, snelheid. Helaas is deze niet dual-sim en zijn er wat opmerkingen over het scherm zag ik.
Door mijn eis naar formaat toe zie ik heel veel iPhone 7-voorstellen in de pricewatch. Dit hou ik liever echter achter de hand als plan B als mijn eisen echt ondoenbaar zijn.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ben ik nu de enige die een snelle, moderne smartphone wil die qua formaat onder de 5,8" blijft?