Mining rig Bouwen/juiste currency

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• cryptovraag
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 16-05-2023
Hoi Iedereen,

Ik ben nu al een tijdje bezig met CPU mining (ik weet het niet echt een leuk verdienmodel). 200 H/s op XMR

Nu wil ik beginnen met GPU mining en een rig bouwen. mijn vraag aan jullie wat is de beste keuze??

Dus welke currency ik het beste kan gaan minen (mag een niet zo bekende coin zijn).

En welke hardware ik hier het beste voor kan gebruiken dus met de meeste H/s Rate voor een relatief goedkope prijs.
En welke software ik hier het beste voor kan gebruiken.

Let wel op dat de stroom kosten op 0 mogen. ik zit in een pand waar de stroom niks extra's kost onze daken liggen vol met zonnepanelen waardoor we nooit meer hoeven te betalen dan de vaste kosten.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 23:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaPegasus
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 20:50
Ik denk niet dat men hier alles voor je gaat voorkauwen. Je moet zelf eerst met wat ideeën en opties komen.

Je gaat er echt niet meer rijk van worden in elk geval.

• cryptovraag
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 16-05-2023
Ik hoef er ook niet rijk mee te worden. :/
Zo als ik ook al aan gaf het moet wel relatief goedkoop zijn.

Ik wil juist meningen en ervaringen van andere horen hoe hun dit gedaan hebben.

Wat heeft jou overgehaald om voor dat merk te gaan en voor die currency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Je vraag is te breed en open om goede reacties te kunnen krijgen. XMR is toch een mooie cryptocurrency? Zou ik mooi mee verder gaan.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Of kijk eens naar https://storj.io
Heb je geen GPU's voor nodig, wel wat harddisks en een node die 24/7 aanstaat.
Hiermee kun je Storj tokens verdienen zonder dat het je al teveel geld kost. Heb je alleen wel een ETH wallet voor nodig maar dat mag het probleem niet zijn.
GPU mining is echt zonde van het geld, staat een hoop stroom te verbruiken (in jouw geval dan iets minder relevant) en levert verder echt heel weinig op.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Jinx op 29-11-2019 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Mr. Jinx schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:07:
Of kijk eens naar https://storj.io
Heb je geen GPU's voor nodig, wel wat harddisks en een node die 24/7 aanstaat.
Hiermee kun je Storj tokens verdienen zonder dat het je al teveel geld kost. Heb je alleen wel een ETH wallet voor nodig maar dat mag het probleem niet zijn.
GPU mining is echt zonde van het geld, staat een hoop stroom te verbruiken (in jouw geval dan iets minder relevant) en levert verder echt heel weinig op.
Hoe bescherm je je proof of storage tegen een aanvaller die het netwerk vraagt om dingen op te slaan waar de aanvaller dat veel goedkoper kan doen dan de rest? Bijvoorbeeld data die de aanvaller kan genereren via een algo?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Pagina: 1