Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bij een vraag wordt het geluid van de TV even uitgezet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• afarensis
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12-09 15:10
Als ik mijn Google assistant via de 'slimme' speaker een vraag stel wordt het geluid van de TV even uitgezet. Soms handig, maar soms ook storend. Kan ik dit op een of andere manier anders instellen?

Ik heb een vrij recente SONY Bravia TV. Ik kan diverse opdrachten geven, bijvoorbeeld 'Laat een leuk kattenfilmpje zien. Dus de communicatie tussen de assistant en de TV is goed.

Graag hoor ik of iemand mij hierbij kan helpen.

.

Alle reacties

• Snuffel
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 14:29

Snuffel

Vroem!

Prevent your Assistant from lowering volume

To turn off this feature,
Make sure your mobile device or tablet is connected to the same Wi-Fi as your Google Home device.
Open the Google Home app .
Tap the Google Home device you'd like to adjust . Settings
Under "Lower volume when listening", tap the checkbox or slide the slider off

Lijkt me dat je het hier moet zoeken :)

Snuffel wijzigde deze reactie 12-09-2019 13:39 (6%)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• afarensis
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12-09 15:10
Hello,

Thank you very much. It works perfect :)

George

• Snuffel
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 14:29

Snuffel

Vroem!

Google was my best friend in deze ;) :P

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True