Beeld kantelt steeds

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 22:40
Ik heb een irritant probleem:
Het beeld kantelt steeds.
Nu kan ik met cntrl/alt en pijltjes deze wel weer recht zetten maar het gebeurd soms heel vaak in korte tijd, erg lastig. Ook als ik er even niet op werk, er is niet echt een patroon in te vinden. Ik heb de videokaartdriver al geup- en downgrade, zonder resultaat. Intel hd graphics. Probleem zit daar ook niet in want het was altijd goed. Ook een ander beeldscherm en ander vga snoer lost niks op. Iemand een idee ?

Beste antwoord (via ewal op 14-09-2019 09:05)

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:15

Nibbz

Postmaster General

Werk pc / prive pc?

Klinkt bijna als een collega die een lolletje uit aan het halen is ofzo (zit er geen USB dongle van een ander toestenbord in de laptop? :p)

13:37

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:15

Nibbz

Postmaster General

Werk pc / prive pc?

Klinkt bijna als een collega die een lolletje uit aan het halen is ofzo (zit er geen USB dongle van een ander toestenbord in de laptop? :p)

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:00
Nibbz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:46:
Werk pc / prive pc?

Mijn eerste gedachte.. die van de collega.
Heb dergelijke dingen ook wel eens geflikt. Draadloze muis dongel achter in de pc van een collega en af en toe de muis een tikje geven. Die collega werd gek!

*sowieso

• ewal
Nee, is een huis pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:04
Kun je met een andere monitor testen of te zien of het probleem misschien in de monitor zit?

• ewal
Jullie reacties heeft er wel voor gezorgd dat het probleem is opgelost. Ander toetsenbord en beeld blijft staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:48
DonJunior schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:48:
[...]

Mijn eerste gedachte.. die van de collega.
Heb dergelijke dingen ook wel eens geflikt. Draadloze muis dongel achter in de pc van een collega en af en toe de muis een tikje geven. Die collega werd gek!
als ze dit bij mij gedaan hebben dan was bij de volgende keer bij zijn pc opstarten toch wel Format c: auto aangezet ( altijd leuk dit soort oude dos dingen ) :) , iets met autoexe.bat , of config sys :o :*)

maar blij dat het probleem verholpen is

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:36
ewal schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:07:
Jullie reacties heeft er wel voor gezorgd dat het probleem is opgelost. Ander toetsenbord en beeld blijft staan.
Dan zat Alt Gr vast waarschijnlijk

Scherm draaien in Windows, met bepaalde videokaarten lukt dat zo
Sneltoetsen - Ctrl+Alt+Pijltjestoetsen of Ctrl+Alt+2/4/6/8 op je alfanumerieke toetsenbord (Num Lock uit).

[ Voor 101% gewijzigd door Mel33 op 14-09-2019 09:42 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:00
ravw schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:37:
[...]

als ze dit bij mij gedaan hebben dan was bij de volgende keer bij zijn pc opstarten toch wel Format c: auto aangezet ( altijd leuk dit soort oude dos dingen ) :) , iets met autoexe.bat , of config sys :o :*)

maar blij dat het probleem verholpen is
Een format C: valt bij mij nou niet direct in de categorie 'het moet wel leuk blijven'

@ewal Fijn dat je het probleem hebt gevonden. Toetsenbord wellicht eens schoonmaken. Wellicht heb je letterlijke 'sticky keys' ;)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:04
ewal schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:07:
Ik zie dat je een ander antwoord als beste antwoord gegeven hebt. Was het toetsenbord een lolletje van een collega?
Pagina: 1