Schaamteloze repost van ~twee maanden geleden, denk dat ik er uit ben.. Maar wil graag een laatste check laten doen door mijn favoriete experts van GoT.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamesysteem voor spellen als The Division 2, World of Warcraft en overige spellen die nog gaan komen.
Momenteel gebruik ik een 3440x1440 scherm, maar die wil ik gaan vervangen voor 2560x1440@144hz. Naast gamen (regelmatig tijdens het gamen) wordt hij ingezet als Plex mediaserver voor films en series.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen absolute maximumprijs, maar de richtprijs is 1500euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten om mee te nemen. Randapparatuur is beschikbaar.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaand samengestelde lijst. Mijn eis is vooral dat het systeem niet al te groot en zo stil mogelijk is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo klein mogelijk, maar wel een degelijke kast. Zo stil mogelijk. Energieverbruik, is wellicht interessant aangezien hij altijd aan zal staan.
Ga je overklokken?
Hier heb ik bij het vorige systeem wel rekening mee gehouden, maar nog niet gedaan. Denk dat dit dus niet nodig is.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of onderstaand lijstje voldoet aan mijn bovenstaande eisen.
Ik wil er graag 32GB werkgeheugen in drukken zodat ik het geheugen niet meer hoef uit te breiden, Wat raden jullie voor RAM aan?
Daarnaast hoor ik graag of de onderdelen bij elkaar passen.
Mocht iemand suggesties hebben zijn die natuurlijk zeer welkom
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamesysteem voor spellen als The Division 2, World of Warcraft en overige spellen die nog gaan komen.
Momenteel gebruik ik een 3440x1440 scherm, maar die wil ik gaan vervangen voor 2560x1440@144hz. Naast gamen (regelmatig tijdens het gamen) wordt hij ingezet als Plex mediaserver voor films en series.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen absolute maximumprijs, maar de richtprijs is 1500euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten om mee te nemen. Randapparatuur is beschikbaar.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaand samengestelde lijst. Mijn eis is vooral dat het systeem niet al te groot en zo stil mogelijk is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo klein mogelijk, maar wel een degelijke kast. Zo stil mogelijk. Energieverbruik, is wellicht interessant aangezien hij altijd aan zal staan.
Ga je overklokken?
Hier heb ik bij het vorige systeem wel rekening mee gehouden, maar nog niet gedaan. Denk dat dit dus niet nodig is.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of onderstaand lijstje voldoet aan mijn bovenstaande eisen.
Ik wil er graag 32GB werkgeheugen in drukken zodat ik het geheugen niet meer hoef uit te breiden, Wat raden jullie voor RAM aan?
Daarnaast hoor ik graag of de onderdelen bij elkaar passen.
Mocht iemand suggesties hebben zijn die natuurlijk zeer welkom
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 102,- | € 102,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 8G | € 575,05 | € 575,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Ventus OC | € 543,50 | € 543,50 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C Mini | € 82,05 | € 82,05 |
| 1 | Ventilatoren | Fractal Design Dynamic X2 GP-14 Zwart, 140mm | € 13,- | € 13,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 162,50 | € 162,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 2TB | € 204,- | € 204,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 120,66 | € 120,66 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.229,76 | ||
[ Voor 4% gewijzigd door Sephirus op 13-09-2019 15:42 ]