Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Onderzoekers VU Amsterdam leggen kwetsbaarheid in Intel Xeon

Pagina: 1
Acties:

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 13:19
@Olaf

In artikel nieuws: Onderzoekers VU Amsterdam leggen kwetsbaarheid in Intel Xeons bloot

Geef je aan dat Intel een Patch heeft uitgebracht, daarbij is gelinkt naar https://www.intel.com/con...isory/intel-sa-00290.html

Voor zover ik kan zien is dat echter enkel de Security Advisory van Intel, met daarbij de aanbevolen mitigatie doormiddel van DDIO of RDMA uit te zetten wanneer er sprake is van Untrusted networks. Ik zie er echter geen patches en voor zover ik weet zijn er voor dit issue ook (nog) geen patches.

Chronia Lvl 110 Warlock Diablo 3

• gertvdijk
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16-09 18:54
+1. Er is alleen een aanbevolen mitigatie, omdat het by design vulnerable is.

Als er al een patch komt, komt die in de vorm an OS/BIOS om die registers aan te sturen om DDIO uit te schakelen en dan komt dat niet van Intel.

Follow me on TwitterMy blog for articles on security and other stuff.

• Xtuv
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14:40

Xtuv

Redacteur
Klopt; ik heb het aangepast.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True