Toon posts:

Welke van deze monitoren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nergens vergelijkingen kunnen vinden dus daarom vraag ik het hier maar... (als het niet mag doe maar een slotje :P )

Ik zit te twijfelen tussen

Philips 107T 17" Flat Crt Monitor

en

Sony A220 17" Flat Crt Monitor

dit is de url van dynabyte. (waar ik waarschijnlijk m'n monitor zal aanschaffen, als dit niet aan te raden is zijn tips natuurlijk welkom)

Die Sony kan 120HZ aan, en dat heb ik eigenlijk ook wel nodig voor m'n 'nieuwe' Asus v7700 deluxe, omdat die bril alleen werkt met een 120HZ monitor.
Maar ik wil niet een monitor aanschaffen speciaal voor die bril natuurlijk, dus als die Sony de beste is v/d 2 dan neem ik die natuurlijk.

Verwijderd

bij dynabyte staan die monitoren als het goed is in de winkel.. ga daar kijken... ga beetje klooien met die dingen.. en neem de beste mee... :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 12:03 schreef limp_bizkit het volgende:
bij dynabyte staan die monitoren als het goed is in de winkel.. ga daar kijken... ga beetje klooien met die dingen.. en neem de beste mee... :)
Geen tips of zo, ik ben al wezen kijken in de winkel, maar ik zou graag wat tips willen. (die lui die er werken weten niet waar ze over lullen)

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Kijk naar de rest van de specs. Dotpitch is belangrijk, kijkhoek (plat scherm) en laat gewoon op beide monitoren hetzelfde plaatje showen. Hoe meer herz, hoe rustiger voor je ogen, en aangezien je er veel achter gaat zitten (neem ik aan) moet je dat niet verwaarlozen!!

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

een vriend van me heeft een philips monitor (zelfde type) en die vind ik vet goed. ik weet niet hoe die sony is maar ik zelf zou toch ff netals wat eerder genoemd is naar een winkel gaan en zelf ff kijken

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Ik wil niet lullig doen, maar die Sony, maar dan als 19" en met de vermelding "Dell" ipv "Sony" op de kast kost(e) bij de Mediamarkt 799!

Lees wel eerst het topic hierover!

[topic=168733]

Verwijderd

Neem maar geen Sony, de service van Sony zuigt. Ik heb een kennis met een f520, met kromme vensters en convergentie probs (oa) , en zelfs al 10 dagen na aankoop wil Sony er niks aan doen en zeggen gewoon dat ie goed is |:(. Ze maken goeie buisjes, maar als er wat mee is, moet je t zelf maar uitzoeken.........

Verwijderd

Topicstarter
Thanks ya'll :P

'k zal ff langs de dynabyte en mediamarkt gaan vandaag of morgen.

Natuurlijk post ik hier de review v/d monitor :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik heb volgens mij de A420 en de A220 en bevallen me uitstekend.. ik geef ook wat om de looks moet ik erbij zeggen.

http://www.moodbenders.nl/sony2.jpg

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 13:35 schreef OzBoz het volgende:
Ik heb volgens mij de A420 en de A220 en bevallen me uitstekend.. ik geef ook wat om de looks moet ik erbij zeggen.

die sony tv heb ik ook >:)

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 09:58
Op maandag 30 juli 2001 13:35 schreef OzBoz het volgende:

Ze zien er inderdaad gaaf uit!
Wat is jou bureau trouwens netjes?!
Of is dat alleen voor de foto? :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:31
ik zit nu achter de philips 109P, heerlijke monitor, 1600x1200@85hrz :9~

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:35
Philips geeft ook goede ondersteuning een maat van me had problemen met een 107s, hebben ze 2x omgeruild gratis, ze kwamen hem zelf ophalen enzo, dus de service is wel goed van philips

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal wel ff kijken dus, in m'n achterhoofd telt die 120hz refreshrate natuurlijk ook mee, maar we zullen zien :)

/me vindt het altijd weer leuk om iets nieuws te kopen, het is een beetje het sinterklaas gevoel toen je 10 jaar was :)

Verwijderd

Topicstarter
is al niet meer nodig hoor, 'k heb al een van het werk kunnen krijgen :)
Pagina: 1