Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er mee gaan gamen, voornamelijk in 1080p en dan 60 fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken rond de 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben nog voorzien van toetsenbord, muis, beeldscherm etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Complete set-up.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb de laatste tijd onderzoek gedaan en ik neig wel erg naar AMD componenten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Middelmatig vebruik, het hoeft niet het meest zuinige te zijn maar ook niet de grootste energieslurper. Geluid is wel prettig als dat niet te luid is. Ik zou zelf heel graag op high/ultra willen gamen.
Ga je overklokken?
Geen verstand van dus doe maar niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht dat ik gebruik mag maken van jullie kennis over het samenstellen van een game pc. Ik ben jaren lang console gamer geweest maar wil heel graag de overstap weer maken naar een pc. Ik heb mij behoorlijk ingelezen maar vraag graag advies over of deze build welke ik zelf heb samengesteld beter of anders kan.
Ik wil er mee gaan gamen, voornamelijk in 1080p en dan 60 fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken rond de 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben nog voorzien van toetsenbord, muis, beeldscherm etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Complete set-up.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb de laatste tijd onderzoek gedaan en ik neig wel erg naar AMD componenten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Middelmatig vebruik, het hoeft niet het meest zuinige te zijn maar ook niet de grootste energieslurper. Geluid is wel prettig als dat niet te luid is. Ik zou zelf heel graag op high/ultra willen gamen.
Ga je overklokken?
Geen verstand van dus doe maar niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht dat ik gebruik mag maken van jullie kennis over het samenstellen van een game pc. Ik ben jaren lang console gamer geweest maar wil heel graag de overstap weer maken naar een pc. Ik heb mij behoorlijk ingelezen maar vraag graag advies over of deze build welke ik zelf heb samengesteld beter of anders kan.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 127,50 | € 127,50 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 73,50 | € 73,50 |
| 1 | Videokaarten | XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 37,21 | € 37,21 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon V1000 Window | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 87,90 | € 87,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 550 | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 500GB (CT500P1SSD8) | € 66,- | € 66,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 655,96 | ||