Krijg geen connectie met Blizzard gameservers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dopNL
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 13:13
Mijn vraag

Op een of andere reden krijg in geen verbinding met de Blizzard Gameservers. Eigenlijk in alle Blizzard games die ik geinstalleerd heb doet het probleem zich voor. Ik kan probleemloos inloggen op Battle.net.
In Overwatch blijft hij hangen op Connecting to Gameserver in D3 kom ik tot aan het Character Selection, maar als je vervolgens de game in wil, geeft hij geen verbinding te krijgen, In SC2 kom ik ook niet in het Main Menu,

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.

Experia box opnieuw opstarten
Firewall in windows uitzetten, poorten manueel toevoegen in aan de Firewall
ipconfig renew, release, dnsflush.

Het gaat om een glasvezel verbinding, maar alles werkt tot nog goed, behalve de connectie naar blizzard. Hopelijk heeft iemand nog een goed idee, wat ik zou kunnen proberen.

Alle reacties

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Heb je het looking glass wel eens gedraaid? https://eu-looking-glass.battle.net/
Je zou hier je vraag ook kunnen stellen: https://eu.forums.blizzar...watch/c/technical-support
Mijn ervaring is dat Blizzard-medewerkers hier vrij rap reageren.

Sinds wanneer doet het probleem zich trouwens voor? Blizzard ligt de laatste tijd behoorlijk onder vuur van DDOS-aanvallen, wellicht daarmee te maken heeft? Gebruik je Windows of een ander OS?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• dopNL
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 13:13
Ik ben inderdaad al in gesprek met Blizzard Support, tot nog toe geen resultaat. Die link naar het Looking Glass kan ik niet bereiken.

Het probleem is ontstaan na een verhuizing. Hiervoor had ik ook al Glas van KPN, maar daar heb ik niet geen problemen mee gehad.

ps. Ik run gewoon Windows 7

[ Voor 5% gewijzigd door dopNL op 11-09-2019 20:55 ]