@
Hero of Time
Ik zoek iets wat meer modern aanvoel denk ik ja. Ik vind de spoiler tag wat ouderwets en functieloos aanvoelen. Tweakers mag best vooruit lopen als het op webtechnieken aankomt.. en deze loopt gewoon wat achter.
Als ik wensen moet opschrijven en het simpel wil houden.
- Geen zwarte achtergrond waardoor bv smiley's ook iets beter aftekenen.
- Volledige opmaak mogelijkheden binnen een Spoiler
Stel dat je bijvoorbeeld de achtergrondkleur van een spoiler lichter maakt zoals de achtergrond van een normale post, maar wel omkaderd.
Dan winnen we al 3 dingen zonder veel werk dacht ik.
- De achtergrond kan gewoon hetzelfde blijven als in een normale post, met daaromheen wel nog een zwart of desnoods rood kader om duidelijk te houden dat je na het aanklikken nog in een spoiler zit te lezen.
- De smiley's worden iets beter afgetekend.
- Doordat de achtergrond de standaard kleur heeft kun je html opmaak gewoon aanzetten, omdat de kleuren ed afgericht zijn op de normale achtergrond kleur. Dus zolang de achtergrondkleur gelijk is aan een normale post, valt het meerwerk wel mee. Ik zou niet een andere kleur pakken zoals zwart, want dan krijg je meteen weer dat probleem met die smiley's.
- We zijn (persoonlijke mening) van die zwarte gaten af. Ik vind zo een groot zwart blok wel duidelijk maar het overschiet een beetje zijn doel. Als het enkel was geblured... dan zou men denk ik ook snappen dat het een spoiler is.