Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Simpele hardware in een duurzame shell van hoge kwaliteit?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ACvD
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-11 14:41
Wat ga je met je laptop doen?
Windows is een must. Ik ben geen gamer en doe niet aan foto of videobewerking.
Netflix op kijken, goede beeldkwaliteit is belangrijk want ik wil geen televisie aanschaffen.
Ik ben sql e.d. aan het leren, dus wil wel een comfortabele laptop waar ik veel op kan werken.
14 inch, niet kleiner

SSD M2 heeft voorkeur.

Geen herrie. Als een laptop te veel geluid maakt vind ik dat echt heel erg storend.

Wat is je budget?
Dit is afhankelijk van de duur van de laptop. Het liefst spendeer ik rond de 600 euro, maar als een duurdere laptop meer jaren fijn functioneert, wil ik best opschalen. Wat is voor mijn gebruiksprofiel laptop de beste prijs-kwaliteit-duurzaamheid verhouding? De max is wel echt 1000.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, het gewicht is belangrijk (max 2 kilo). De accuduur vind ik ook belangrijk. Bouwkwaliteit is voor mij erg belangrijk (ook goed toetsenbord en responsieve touchpad), dus een aluminium laptop zou mijn voorkeur hebben.

Een Chromebook spreekt me niet aan door het besturingssysteem. Als ik dit niet goed zie, hoor ik het graag.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee

Dit is het model wat me het meeste aanspreekt aan de max van mijn budget:
pricewatch: HP Envy x360 15-ds0760nd

pricewatch: Lenovo Yoga 530-14IKB (81EK00HWMH)

Asus Zenbook serie.

Bedankt! :D

[ Voor 10% gewijzigd door ACvD op 11-09-2019 14:51 ]

Alle reacties

• Grutman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-02-2024
Voor 550 euro zie ik in de pricewatch een Lenovo Ideapad S340-15IWL met 256GB SSD, 8GB RAM, een i3 en een 15" mat IPS FullHD scherm staan bij Bol.com. Die Lenovo is dacht ik grotendeels in aluminium gemaakt en dus best wel stevig. Gewicht zit onder de 2 kg, maar dat is tegenwoordig meestal wel het geval.

Het was voor mij niet duidelijk of 15" ook goed was? Een 14"-variant heb je voor zo'n €600, mét i5 (wel azerty).

Ik denk dat dat een mooi vertrekpunt is. Afhankelijk van je eisen kan je investeren in een i5 of grotere SSD.

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-11 23:26
Binnenkort weer beschikbaar.
Prijs/kwaliteit 1 van de beste.

richienl in 'reviews: Lenovo IdeaPad S540 - Goedkoopste GTX 1650-laptop doet ...