Wat ga je met je laptop doen?
Windows is een must. Ik ben geen gamer en doe niet aan foto of videobewerking.
Netflix op kijken, goede beeldkwaliteit is belangrijk want ik wil geen televisie aanschaffen.
Ik ben sql e.d. aan het leren, dus wil wel een comfortabele laptop waar ik veel op kan werken.
14 inch, niet kleiner
SSD M2 heeft voorkeur.
Geen herrie. Als een laptop te veel geluid maakt vind ik dat echt heel erg storend.
Wat is je budget?
Dit is afhankelijk van de duur van de laptop. Het liefst spendeer ik rond de 600 euro, maar als een duurdere laptop meer jaren fijn functioneert, wil ik best opschalen. Wat is voor mijn gebruiksprofiel laptop de beste prijs-kwaliteit-duurzaamheid verhouding? De max is wel echt 1000.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, het gewicht is belangrijk (max 2 kilo). De accuduur vind ik ook belangrijk. Bouwkwaliteit is voor mij erg belangrijk (ook goed toetsenbord en responsieve touchpad), dus een aluminium laptop zou mijn voorkeur hebben.
Een Chromebook spreekt me niet aan door het besturingssysteem. Als ik dit niet goed zie, hoor ik het graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee
Dit is het model wat me het meeste aanspreekt aan de max van mijn budget:
pricewatch: HP Envy x360 15-ds0760nd
pricewatch: Lenovo Yoga 530-14IKB (81EK00HWMH)
Asus Zenbook serie.
Bedankt!
Windows is een must. Ik ben geen gamer en doe niet aan foto of videobewerking.
Netflix op kijken, goede beeldkwaliteit is belangrijk want ik wil geen televisie aanschaffen.
Ik ben sql e.d. aan het leren, dus wil wel een comfortabele laptop waar ik veel op kan werken.
14 inch, niet kleiner
SSD M2 heeft voorkeur.
Geen herrie. Als een laptop te veel geluid maakt vind ik dat echt heel erg storend.
Wat is je budget?
Dit is afhankelijk van de duur van de laptop. Het liefst spendeer ik rond de 600 euro, maar als een duurdere laptop meer jaren fijn functioneert, wil ik best opschalen. Wat is voor mijn gebruiksprofiel laptop de beste prijs-kwaliteit-duurzaamheid verhouding? De max is wel echt 1000.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, het gewicht is belangrijk (max 2 kilo). De accuduur vind ik ook belangrijk. Bouwkwaliteit is voor mij erg belangrijk (ook goed toetsenbord en responsieve touchpad), dus een aluminium laptop zou mijn voorkeur hebben.
Een Chromebook spreekt me niet aan door het besturingssysteem. Als ik dit niet goed zie, hoor ik het graag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee
Dit is het model wat me het meeste aanspreekt aan de max van mijn budget:
pricewatch: HP Envy x360 15-ds0760nd
pricewatch: Lenovo Yoga 530-14IKB (81EK00HWMH)
Asus Zenbook serie.
Bedankt!
[ Voor 10% gewijzigd door ACvD op 11-09-2019 14:51 ]