E-bikes, E-scooters (E-transport) functie voor pricewatch.

Pagina: 1
Acties:

• aaradorn
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:31
Alles word elektrisch, ook onze fietsen, stepjes, scooters etc. En ze ontvangen ook firmware updates. Zou het een mogelijkheid zijn om deze toe te voegen aan de website? Ook met wat reviewtjes erbij.

Het zal natuurlijk veel werk zijn, ik denk dat iedereen het zeer prettig zouden vinden als ze van tweakers en mede-tweakers reviews en meningen kunnen krijgen over E-Transport.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xStunned
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Als ze hier aan beginnen kunnen ze ook gelijk electrische auto's aan de pw toevoegen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

xStunned schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:55:
Als ze hier aan beginnen kunnen ze ook gelijk electrische auto's aan de pw toevoegen..
Dit ^^

Dat doorgaans gewone dingen (fietsen, auto's. scooters) opeens elektrisch worden betekent in mijn ogen nog niet dat het onder de noemer 'technologie' valt. Ja er zit uiteraard technologie achter de elektromotor in de naaf en het fietscomputertje, maar het is en blijft een fiets. Daarvoor ga je naar de fietsenmakert, niet naar Tweakers.

Even verduidelijking: een 'slim' stopcontact is ook een stopcontact, maar de tech die daarin zit voegt wat toe aan de productbeleving/functionaliteit. Een fiets of step of rolstoel met electromotor voegt niks toe behalve dat je minder hard hoeft te trappen.
aaradorn schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:49:
...ik denk dat iedereen het zeer prettig zouden vinden als ze van tweakers en mede-tweakers reviews en meningen kunnen krijgen over E-Transport...
Nee hoor, alles met de prefix 'e-' kan me gestolen worden, ik zie al zat van die nare dingen op de weg en het fietspad, van mij mag het wegblijven van Tweakers en al helemaal uit de reviews en pricewatch :)

[ Voor 11% gewijzigd door Wintervacht op 11-09-2019 14:06 ]

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.