Vraag

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 20:07
voor mij vrouw hebben we recent de redmi note 7 besteld en geleverd gekregen. inclusief een megaleverde backcover. Erg vriendelijk, maar niet erg nuttig helaas: zowel de voorkant (het scherm) als de achterkant (de camera) worden door het hoesje niet beschermd.

Ik heb er inmiddels heel veel tijd opzitten om een backcover hoesje te vinden dat aan de eisen voldoet:
de nederlandse webshops die google laat zien, aliexpress, ebay en amazon.

Er zijn talloze hoesjes voorbij gekomen maar allemaal hebben ze hetzelfde issue: het hoesje is aan de achterkant niet dik genoeg om de camera te beschermen en aan de voorkant idem dito om het scherm te beschermen.

Nu is dat wellicht het gevolg van het kiezen van de redmi note 7: dat je een minder mainstream apparaat hebt en dat er dus ook minder opties beschikbaar zijn. Voor mijn samsung a6 bijvoorbeeld liep ik de eerste de beste telecomwinkel winkel en daar had ik voor 10,- het hoesje dat aan mijn wensen voldeed.

Maar voor de Redmi Note 7 werkt het dus helaas niet op die manier.

Iemand die zelf een goed hoesje heeft voor deze telefoon of er 1 kan aanraden?

Mijn vrouw wil graag een effen zwarte backcover waarbij, zoals gezegd, aan de bovenkant er een rand is om klappen op te vangen en waarbij de camera die ook uitsteekt, ook wegvalt in het hoesje als deze op bijv. tafel ligt.

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• DeRooney
ja die heb ik al bekeken, maar de camera/voorkant worden daar niet beschermd. Anders zou mijn topic ook wel te makkelijk zijn...

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
https://www.gsmpunt.nl/ho...redmi-note-7-hoesje-zwart

Daar steekt de camera toch niet uit én ligt het glas dieper dan de de uitstekende zijkanten?

Verwijderd

Je hebt ook losse "camerabescherm" ringen voor de Redmi's, dat vangt dat probleem in ieder geval op. Zie hier: https://nl.aliexpress.com...602_10,searchweb201603_52

Daarnaast, als je het voor de Redmi note 7 op Ali niet kan vinden, bestaat het niet :+

• DeRooney
Arie- schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:44:
https://www.gsmpunt.nl/ho...redmi-note-7-hoesje-zwart

Daar steekt de camera toch niet uit én ligt het glas dieper dan de de uitstekende zijkanten?
true, maar die valt dan weer niet in de smaak... :-)

ze wil graag een hoesje zoals deze:
Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/lGEAAOSw5U9dKewH/s-l1600.jpg

had nog 3 opties van gsmpunt.nl maar die hebben het ook niet gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 03:27
arjoderoon schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:37:
voor mij vrouw hebben we recent de redmi note 7 besteld en geleverd gekregen. inclusief een megaleverde backcover. Erg vriendelijk, maar niet erg nuttig helaas: zowel de voorkant (het scherm) als de achterkant (de camera) worden door het hoesje niet beschermd.

Ik heb er inmiddels heel veel tijd opzitten om een backcover hoesje te vinden dat aan de eisen voldoet:
de nederlandse webshops die google laat zien, aliexpress, ebay en amazon.

Er zijn talloze hoesjes voorbij gekomen maar allemaal hebben ze hetzelfde issue: het hoesje is aan de achterkant niet dik genoeg om de camera te beschermen en aan de voorkant idem dito om het scherm te beschermen.

Nu is dat wellicht het gevolg van het kiezen van de redmi note 7: dat je een minder mainstream apparaat hebt en dat er dus ook minder opties beschikbaar zijn. Voor mijn samsung a6 bijvoorbeeld liep ik de eerste de beste telecomwinkel winkel en daar had ik voor 10,- het hoesje dat aan mijn wensen voldeed.

Maar voor de Redmi Note 7 werkt het dus helaas niet op die manier.

Iemand die zelf een goed hoesje heeft voor deze telefoon of er 1 kan aanraden?

Mijn vrouw wil graag een effen zwarte backcover waarbij, zoals gezegd, aan de bovenkant er een rand is om klappen op te vangen en waarbij de camera die ook uitsteekt, ook wegvalt in het hoesje als deze op bijv. tafel ligt.
Tip: ik heb een Nillkin hoesje via Ali Express. Weliswaar transparant maar ongetwijfeld ook in het zwart. Beschermt camera en voorkant. Voor nog geen 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
edjedan schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:00:
[...]

Tip: ik heb een Nillkin hoesje via Ali Express. Weliswaar transparant maar ongetwijfeld ook in het zwart. Beschermt camera en voorkant. Voor nog geen 5 euro.
ik heb er inmiddels 1 in mijn wishlish gezet bij ali. er is nog een hoesje van mobiparts onderweg via belsimpel. hoop dat die er snel is en als die niet bevalt gaan we maar uit china bestellen.

• DeRooney
heb het mobiparts hoesje besteld en gisteren ontvangen maar die gaat retour. Inmiddels 2 hoesjes via Ali besteld. Zowel Nillkin als nog een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 14:04
arjoderoon schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:04:
heb het mobiparts hoesje besteld en gisteren ontvangen maar die gaat retour. Inmiddels 2 hoesjes via Ali besteld. Zowel Nillkin als nog een andere.
Heb je daar misschien linkjes van?

[ Voor 80% gewijzigd door GroeneThee op 21-09-2019 20:21 ]

• edjedan
GroeneThee schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:03:
[...]

Heb je daar misschien linkjes van?
https://s.click.aliexpress.com/e/FyJWiG4C

[ Voor 26% gewijzigd door edjedan op 21-09-2019 20:51 ]

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 14:04
Dank je, hoop voor mijn dochter ook deze telefoon snel aan te schaffen maar een goede case is wat lastiger te vinden helaas.

• DeRooney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjedan
De case uit de eerste link beschermt de camera niet specifiek. In de tweede zou ik meer vertrouwen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
de 2e is inmiddels binnen. Camera en scherm zijn beschermd, zij het dat het een heel klein randje is dat boven de camera uit steekt. aan de boven is er net wat ruimte waardoor de telefoon niet plat op het scherm valt als hij valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Nogsteeds tevreden met het hoesje?
Even checken voor de zekerheid, je hebt dit hoesje dan toch?
Ik had zelf deze gekocht, maar heb er gemengde gevoelens over.

Het hoesje is in ieder geval meer dan dik genoeg om de camera te beschermen, maar ik weet niet of ik kan wennen aan zo'n hoesje die je elke keer open moet klappen.
Ik vind het eigenlijk maar onhandig.
+ dat de uitsparingen voor de pasjes "afdrukken" op het scherm achterlaten. Nu neem ik aan dat dit geen kwaad kan en het scherm er niet door beschadigd (leer op gorilla glas zou geen krassen/beschadigingen o.i.d. moeten opleveren zou je zeggen) maar het zit me toch ergens niet lekker als ik die horizontale lijnen van die uitsparingen voor de pasjes op m'n scherm terug zie.
Het gaat mij er vooral om dat een hoesje heb waarbij ik de telefoon met een gerust hart op een tafel o.i.d. kan leggen zonder dat de camera kan beschadigen.

[ Voor 7% gewijzigd door BeetjeVreemd op 30-11-2019 20:55 ]

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeRooney
BeetjeVreemd schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 20:49:
[...]

Nogsteeds tevreden met het hoesje?
Even checken voor de zekerheid, je hebt dit hoesje dan toch?
Ik had zelf deze gekocht, maar heb er gemengde gevoelens over.

Het hoesje is in ieder geval meer dan dik genoeg om de camera te beschermen, maar ik weet niet of ik kan wennen aan zo'n hoesje die je elke keer open moet klappen.
Ik vind het eigenlijk maar onhandig.
+ dat de uitsparingen voor de pasjes "afdrukken" op het scherm achterlaten. Nu neem ik aan dat dit geen kwaad kan en het scherm er niet door beschadigd (leer op gorilla glas zou geen krassen/beschadigingen o.i.d. moeten opleveren zou je zeggen) maar het zit me toch ergens niet lekker als ik die horizontale lijnen van die uitsparingen voor de pasjes op m'n scherm terug zie.
Het gaat mij er vooral om dat een hoesje heb waarbij ik de telefoon met een gerust hart op een tafel o.i.d. kan leggen zonder dat de camera kan beschadigen.
die waar jij naar linkt, die nilkin, is inderdaad het hoesje dat wij hebben. Die zit er nu ook nog steeds om. Ik zelf zou een dikkere beschermrand voor de cameralens willen zodat we lens ook echt wat dieper ligt dan de rand, maar goed, als je hem nu plat op tafel legt dan ligt hij niet op de lens. Maar als er toevallig een broodkruimel of zandkorreltje ligt dan ligt je camera er vol op als je pech hebt. Ik heb heel veel tijd gestoken in het zoeken naar hoesjes en vooralsnog geen betere gevonden dan die Nilkin.
Pagina: 1