Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik heb op dit moment een Lenovo Thinkpad Edge E540. Deze heb ik aangeschaft in augustus 2014. Hij is 4 jaar intensief voor school gebruikt. Op dit moment wordt de laptop nog gebruikt voor 2d tekeningen van autocad.
Specs:
- Intel Core i5-4200M Processor (3MB Cache, up to 3.10GHz)
- Nvidia Geforce GT G740M 2GB
- 128GB S128GB Solid State Drive, SATA III
- 8GB PC3-12800 DDR3L (2 DIMM)
De laptop loopt sinds kort na een half uur vast als ik met autocad werk. Dit probleem heb ik geen last van bij casual programma's zoals word.
Om dit probleem te omzeilen staat de laptop nu op een laptopstandaard waarbij de achterkant van de laptop niet wordt afgesloten. Op die manier kan ik uren achtereen werken zonder dat de laptop vastloopt.
Ik kom nu op een moment dat ik moet afwegen, nieuwe kopen of investeren in deze.
Nu is mijn vraag, loont het nog om in deze laptop te investeren.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Componenten om het probleem met autocad tegen te gaan.
Ik heb op dit moment een Lenovo Thinkpad Edge E540. Deze heb ik aangeschaft in augustus 2014. Hij is 4 jaar intensief voor school gebruikt. Op dit moment wordt de laptop nog gebruikt voor 2d tekeningen van autocad.
Specs:
- Intel Core i5-4200M Processor (3MB Cache, up to 3.10GHz)
- Nvidia Geforce GT G740M 2GB
- 128GB S128GB Solid State Drive, SATA III
- 8GB PC3-12800 DDR3L (2 DIMM)
De laptop loopt sinds kort na een half uur vast als ik met autocad werk. Dit probleem heb ik geen last van bij casual programma's zoals word.
Om dit probleem te omzeilen staat de laptop nu op een laptopstandaard waarbij de achterkant van de laptop niet wordt afgesloten. Op die manier kan ik uren achtereen werken zonder dat de laptop vastloopt.
Ik kom nu op een moment dat ik moet afwegen, nieuwe kopen of investeren in deze.
Nu is mijn vraag, loont het nog om in deze laptop te investeren.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Componenten om het probleem met autocad tegen te gaan.