Toon posts:

Wordpress Cost Calculator problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag iedereen,
ik kom met een best urgente vraag betreft Wordpress. :/
ik moet namelijk voor een stage opdracht een Kostencalculator maken die prijzen berekend van
VoIP telefonie en de kosten willen we duidelijk maken voor de klant.
nu heb ik al diverse dingen geprobeerd en zit ik nu opgescheept met de plug-in " Cost Calculator"
nu werkt die nog het beste van wat er in mij op is gekomen wat ik met mijn reikende kennis kon proberen.
de plug-in werkt wel maar ben ik gewoon een leek betreft de plug-in. weet iemand hier meer raad van af om het allemaal goed met elkaar te laten werken of heeft iemand iets van een template waar ik vanuit verder kan werken?

Ik heb al online gezocht op de hulp pagina van de plug-in maar de enigste response die ik krijg is een handleiding die naar mijn zeggen veel te onduidelijk is. |:(

Alle reacties

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:52
Dus als ik het goed begrijp is je opdracht dat je iets zelf moet bouwen en vervolgens vraag je hier waarom een reeds gebouwde plugin niet werkt?

Ga je niet totaal voorbij aan je stageopdracht?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:21:
nu heb ik al diverse dingen geprobeerd
En je hebt zoals ik je in RobIII in "Wordpress Cost calculator" vertelde ook onze Quickstart gelezen?
of heeft iemand iets van een template waar ik vanuit verder kan werken?
In de Devschuur® hebben we 't over zélf programmeren/maken/doen. We willen je best helpen met concrete vragen, maar dit is niet heel veel meer dan een Kan iemand even...?. Als je niet uit de voeten komt met andermans werk dan kun je beter bij die partij aankloppen voor support ;)

Either way, ik verzocht je in je vorige topic een nieuw topic te openen per onze Quickstart en vervolgens open je, min-of-meer, hetzelfde topic. Sorry, maar zo werkt 't hier niet ;)
ik kom met een best urgente vraag betreft Wordpress. :/
Urgentie hebben we geen boodschap aan hier ;) Dan moet je maar op tijd beginnen aan je huiswerk / opdracht ;)

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 11-09-2019 09:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.