Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Delock PCI USB extender helpt materiaal om zeep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een DeLOCK PCI Express Karte > 4x USB 3.0 aangesloten in mijn desktop. De kaart krijgt stroom via een MOLEX -> SATA connector.
Eens aangesloten werkt alles fijn, maar na een paar weken lijkt alles dat aangesloten is kapot te gaan.
- Arduino firmware opeens om zeep
- andere Arduino USB poort die niet meer herkent wordt
en als laatste een dure camera die opeens zeer veel ruis en elektrische interferentie geeft.
Dat is teveel toeval en we verdenken die uitbreidingskaart. (https://www.alternate.be/...oduct/959407?event=search)

Wat is er aan de hand en zijn er suggesties ?

gr

Maarten

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:25
Ja hoe moeten wij dat nou weten is mijn vraag eigenlijk, wat heb je gedaan om te onderzoeken of het in die kaart zit, heb je de stroom output gemeten? Ik kan je echt niet helpen met alleenmaar de informatie "Deze PCI USB kaart gebruik ik, er gaan dingen stuk, waarom?"

🇺🇦

Verwijderd

Het eerste dat er aan de hand is, is dat Molex -> Sata verloopjes letterlijk het werk van satan is. Die dingen zijn berucht om het doorbranden en K*& kwaliteit hebben.

Waarom is dat uberhaupt zo aangesloten en niet direct met een sata vanaf je voeding?

Oplossing: weg met die hele kaart en het verloopje en iets anders gebruiken.

Het is geen dure hardware maar je bent binnenkort wel meer kwijt aan usb apparaten die de geest geven.

Ter uwen vermaak, dit is wat je binnenkort in je computer hebt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lUoidgq.jpg

Zet de marshmallows maar klaar!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2019 08:56 ]

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-11 19:40

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:55:
Het eerste dat er aan de hand is, is dat Molex -> Sata verloopjes letterlijk het werk van satan is. Die dingen zijn berucht om het doorbranden en K*& kwaliteit hebben.

Waarom is dat uberhaupt zo aangesloten en niet direct met een sata vanaf je voeding?

Oplossing: weg met die hele kaart en het verloopje en iets anders gebruiken.

Het is geen dure hardware maar je bent binnenkort wel meer kwijt aan usb apparaten die de geest geven.

Ter uwen vermaak, dit is wat je binnenkort in je computer hebt:

[Afbeelding]

Zet de marshmallows maar klaar!
Hoeft niet altijd hoor. Ik gebruik dezelde kaart met dezelfde Molex->Sata stroomtoevoer met continu 4 apparaten erop en het ding heeft mij nog nooit in de steek gelaten.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:55
Welk merk en type voeding gebruik je?

Verwijderd

Techno Overlord schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:00:
[...]

Hoeft niet altijd hoor. Ik gebruik dezelde kaart met dezelfde Molex->Sata stroomtoevoer met continu 4 apparaten erop en het ding heeft mij nog nooit in de steek gelaten.
Het uitvalspercentage is enorm hoog. Wil je het er echt op wagen? Be my guest. TS heeft de problemen al.
Pagina: 1