NZXT H700i Front panel verwijderen Hoe?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maastricht1990
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:21
Mijn vraag

Beste mensen,Ik heb een vraagje sindsdien ben ik in bezig van een mooie NZXT H700i Case,Ik wou mijn pc eens goed voorzichtig schoon blazen met een compressor er zit ook een stof-filter in de front paneel maar mijn vraag is...hoe in godsnaam haal ik de front paneel eraf? ik kan NERGENS een guide/Youtube vinden over hoe dat...Er staat namelijk zo Grab your pc by the bottom with an angle of 45 degree ???? moet ik dan van onder tillen of toch van voor??? mijn god man ik had vroeger een simpele Antec pc case makkelijk los te halen maar ik hoop dat iemand hier mij kan helpen...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Top dek/paneel al verwijdert ?

[ Voor 13% gewijzigd door Hackus op 10-09-2019 20:55 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maastricht1990
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:21
Nee gaat niet eerst de front panel en dan pas de bovenste...maar pfffff mijn god blijkbaar moet je ook wel wat 'kracht'gebruiken maar niet teveel kracht en ze zitten ook aan 6 pinnen vast....Zn mooie case en dan zn stomme verwijder tactiek

Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /