Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tomahawk B450 Max AMD 3000 ready/ Updaten of niet?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• B e n j i
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03-09 14:26
Dag mensen,

Waarschijnlijk een domme vraag, maar ik heb zojuist alle onderdelen binnen om mijn computer in elkaar te zetten. Ik dacht dat ik mijn moederbord moest flashen voor gebruik met mijn ryzen 3600, echter zie ik nu een AMD 3000 ready sticker op de doos van mijn Tomahawk B4500 MAX. Moet ik hem nou wel flashen/updaten om te gebruiken met mijn AMD Ryzen 3600 of hoeft dit totaal niet en kan ik beginnen met bouwen. Ik hoop dat het laatst genoemde het geval is, want ik ben een beetje huiverig voor de BIOS update.

Ik hoor graag van jullie!

Alvast bedankt iedereen

Beste antwoord (via B e n j i op 10-09-2019 19:06)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nee, is gelijk gebruiksklaar

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nee, is gelijk gebruiksklaar

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-11 19:04
de max versies zijn zo te gebruiken, wat niet betekent dat er op korte termijn geen bios update komt.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• B e n j i
Hartelijk Dank @Hackus en @Tens voor jullie snelle reactie. Mijn handen jeuken om te beginnen, ik had even een bevestiging nodig :D Ik had jullie graag beide het beste antwoord willen geven, maar ik zie dat ik er maar een kan kiezen.

[ Voor 27% gewijzigd door B e n j i op 10-09-2019 19:06 ]

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-11 19:04
Bios updates zijn niet zo moeilijk/eng meer als in het verleden.

via het bios naar M-flash (usb stick met update in pc), twee keer enter en het gaat vanzelf

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• B e n j i
Thanks nogmaals voor de snelle hulp. Toen ik halverwege was met bouwen vond ik een briefje bij mijn processor dat 3000 ready inderdaad gelijk gebruiks klaar is. Typisch :)

Het is in iedergeval gelukt!

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 13:33

Cidious

The Bloody Gent

Zoals hierboven aangegeven wordt zijn bios updates niet ingewikkeld meer en zal je die ECHT moeten uitvoeren in het begin van de introductie van een nieuwe processor. Er zijn nog veel bugs die met bios updates opgelost worden en soms een beetje meer performance of stabiliteit.

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

Pagina: 1