Waar in Utrecht kan je spullen stallen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Hallo allemaal,

Ik heb vaak opbergruimte nodig in Utrecht omdat ik er nog niet woon en heen- en weerreis. Ik ben bekend met de kluisjes op de stations, maar wanneer je die eenmaal open hebt gemaakt, moet je weer opnieuw 6€ betalen. Morgen moet ik bijvoorbeeld vier of keer naar dat kluisje dan en dat kost me dan weer 30€. Dit heb ik een paar keer per week. Ik ben dus opzoek naar een kluis die je gewoon kan openen, zonder opnieuw te hoeven betalen nadat de kluis geopend is, in de buurt van Utrecht CS of centrum Utrecht. Iemand die een locatie weet?

Dank alvast!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is een inkopper, maar toch: je komt om een reden in Utrecht: kan je niets kwijt bij opleiding/werk/collega/partner/...?

Anders: zoeken bij google naar 'opbergruimte huren per maand utrecht centrum' -> bijvoorbeeld Allsafe voor 1,40eur per week of Shurgard, al is 'dicht bij Utrecht CS' natuurlijk relatief (2 km lopen).

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 10-09-2019 17:27 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:49

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Wat voor afmetingen moet het hebben en zijn er vereisten aan het geheel? Denkend aan met autobereikbaar, op een rustige plek, in straal van x km/min van een bepaald punt etc.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 16:03

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik heb ooit eens gehoord dat je bij een fitsensabonnement / fitneszaak kluisjes hebt. Was als tip voor als je dakloos werd: " neem een abonnement bij een 24-uurs sportschool: je hebt altijd een plek om wat spullen veilig op te bergen, en kunt altijd douchen". Geen idee of dat klopt.

Verigens, de kluisjes op het station zijn niet zo groot, dus als je die ' ochtends open om de spullen die je die dag nodig hebt op te halen, en 's avonds het er weer in doen, ben je hooguit € 12 kwijt.

[ Voor 26% gewijzigd door Ardana op 11-09-2019 08:13 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:43
Dit is wel heel generiek als vraag, want een shurgard o.i.d. kan je zelf ook wel verzinnen. 'in de buurt van centrum Utrecht' is wel een heel brede definitief.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56
Wellicht kan je een postbus hiervoor gebruiken/misbruiken?

Catch a smile out there!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:48
Een beetje fitnessschool gooit eens in de zoveel tijd alle kluisjes open met een loper, daar zou ik niet op vertrouwen...

[ Voor 10% gewijzigd door Gluten Parody op 11-09-2019 16:19 ]

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:22
EDIT: Aangezien @peakrever niet de moeite neemt om simpele vragen te beantwoorden lijkt het mij ook niet zinnig dat mijn bijdrage hier blijft staan. (Note to self: bij waardeloze openingsposts ook geen energie meer stoppen in pogingen tot antwoorden) 8)7

[ Voor 85% gewijzigd door Valorian op 13-09-2019 00:51 ]

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:20
Ardana schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:11:
Ik heb ooit eens gehoord dat je bij een fitsensabonnement / fitneszaak kluisjes hebt. Was als tip voor als je dakloos werd: " neem een abonnement bij een 24-uurs sportschool: je hebt altijd een plek om wat spullen veilig op te bergen, en kunt altijd douchen". Geen idee of dat klopt.

Verigens, de kluisjes op het station zijn niet zo groot, dus als je die ' ochtends open om de spullen die je die dag nodig hebt op te halen, en 's avonds het er weer in doen, ben je hooguit € 12 kwijt.
Dit idd. Er zit een train more sportschool recht tegenover Utrecht centraal. Voor als je het concept niet kent: per keer dat je gaat, gaat er 1 euro van je abonnementskosten per maand af. Als jij 5 dagen je kluisje nodig hebt ben je dus een paar euro per maand kwijt.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ardana schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:11:

Bij de meeste sportscholen is het gebruik van kluisjes tijdelijk. (zolang je aanwezig bent) het is niet de bedoeling deze constant bezet te houden

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gluten Parody schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:18:
Een beetje fitnessschool gooit eens in de zoveel tijd alle kluisjes open met een loper, daar zou ik niet op vertrouwen...
Ik denk dat @peakrever dat gedaan heeft. Een update blijft hierdoor uit, jammer.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wát wil de TS überhaupt "kwijt" kunnen?

Het verhaaltje uit te OP lijkt een beetje te veel op 't kunnen 'koerieren' van spullen welke niet van / voor 'm zelf zijn..... :9

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 12-09-2019 23:33 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Hoeft echt niet veel in, maar moet meerdere schoenen meenemen (werk/borrel/studie) en dus ook kleding (pak/studie/borrel). Dus daarom moet t ook de hele dag bereikbaar zijn en vooral makkelijk te bereiken. Ik ga even bij een sportschool kijken, dat lijkt me nog wel een goed idee!
En een kluisje op het station zit ik al snel aan 12 of 18€ per dag, en dat 2x in de week. Is net wat te duur..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

peakrever schreef op donderdag 12 september 2019 @ 23:38:
Hoeft echt niet veel in, maar moet meerdere schoenen meenemen (werk/borrel/studie) en dus ook kleding (pak/studie/borrel). Dus daarom moet t ook de hele dag bereikbaar zijn en vooral makkelijk te bereiken. Ik ga even bij een sportschool kijken, dat lijkt me nog wel een goed idee!
En een kluisje op het station zit ik al snel aan 12 of 18€ per dag, en dat 2x in de week. Is net wat te duur..
JIj gaat een 'pak' wat je nog aan moet gaan trekken tijdelijk bewaren in een kluisje waar amper een paar schoenen in past (welke daar dus ook nog bij in moeten)?

Carnaval in Utrecht begint al vroeg dit jaar ..... :9

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 12-09-2019 23:52 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Valorian schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:18:
Is het geen optie om te investeren in een goede trolley-koffer waar alles in past en die je mee kan nemen naar werk?
Dit lijkt mij de meest praktische oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:48
peakrever schreef op donderdag 12 september 2019 @ 23:38:
Ik ga even bij een sportschool kijken, dat lijkt me nog wel een goed idee!
Euh, vraag je even na of de sportschool het ook een goed idee vindt? Ik weet het antwoord al maar je kunt het beter van henzelf horen... :>

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Misschien is deze fietsenstalling iets: https://www.u-stal.nl/loc...etsenstalling-zadelstraat
Jaarabonnement nemen, fiets kopen, en dan gratis locker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:58

Yucon

*broem*

Kun je niet gewoon een brommer met flinke topkoffer in een fietsenstalling zetten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:51
Gewoon in pak naar studie en borrel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:01
Om hoeveel spullen gaat het daadwerkelijk? Een beetje rugzak met spullen erin kan je meenemen, zonder dat je er meteen als een zwerver uitziet.
Als je bekend bent in Utrecht, dan zijn er vast ook vrienden of collega's die daar wonen. :)
Pagina: 1