Geen idee, even de afmetingen opzoeken en dan even meten he?
Gewoon een simpel fan van een 486.
Je hebt toch vast wel een fan liggen?
Gewoon een 40mmx40mm fan.
Je hebt toch vast wel een fan liggen?
Gewoon een 40mmx40mm fan.
Whatever.
Volgens mij niet, die ik had draaide al een eeuw zonder actieve koeling.Op maandag 30 juli 2001 12:28 schreef Emperor het volgende:
heeft een vanta actieve koeling nodig dan?!
Hij was al behoorlijk overgeklokt (,zover als dat kan met een vanta
En die van mij blijft vastlopen in bijv CS.....na een paar min heb ik al een vastloper!!! Dus ik haal nu even een blue orb...en als dat niet werkt koop ik wel een nieuwe kaart....moet ik wel eerst weer geld hebbenOp maandag 30 juli 2001 12:38 schreef yodax het volgende:
[..]
Volgens mij niet, die ik had draaide al een eeuw zonder actieve koeling.
Hij was al behoorlijk overgeklokt (,zover als dat kan met een vanta)
die orb coolt nie eens zo goed,hij zit op de herculesG3, nou die core komt nie hoger dan 230.
is die orb op die hercules nou een minder goed versie of heb ik het fout begrepen?
is die orb op die hercules nou een minder goed versie of heb ik het fout begrepen?
Da's constructiefoutje of machinefoutje. Sommige orbs hebben daar geen last van en andere juist wel. Ik heb de mazzel er geen last van te hebben maar andere mensen die ik ken welOp maandag 30 juli 2001 12:31 schreef taranis het volgende:
blue orb maakt te veel lawaai
Verwijderd
die blorb is brak ik heb er ook een gehad maar ik heb em verkocht.hij is nl. heel slecht gefabriceerd.....het contact tussen de "bodemplaat" en de koelvinnen is bijzonder slecht.als je hem goed wilt laten werken zul je hem dus eeerst moeten modden.
je kunt beter zelf iets maken van bijv. een PIII heatsink dat heb ik ook gedaan.
je kunt beter zelf iets maken van bijv. een PIII heatsink dat heb ik ook gedaan.
je kan een 40mm fan NET op je vanta kwijt, de schroefjes komen buiten de heatsink uit maar dat geeft niet want hij zit vast.
Maar ik heb mijn core op 156 lopen en ik merk weinig verschil met 140. Loopt standaard 125 trouwens. Die156 komt doordat pstrip niet hoger gaat
Maar ik heb mijn core op 156 lopen en ik merk weinig verschil met 140. Loopt standaard 125 trouwens. Die156 komt doordat pstrip niet hoger gaat
Moet ik die fan rechtstreeks op de chipset zetten zonder heatsink?Op maandag 30 juli 2001 17:32 schreef epsilon het volgende:
je kan een 40mm fan NET op je vanta kwijt, de schroefjes komen buiten de heatsink uit maar dat geeft niet want hij zit vast.
Maar ik heb mijn core op 156 lopen en ik merk weinig verschil met 140. Loopt standaard 125 trouwens. Die156 komt doordat pstrip niet hoger gaat![]()
nee met heatsinkOp maandag 30 juli 2001 18:08 schreef EbAyzo het volgende:
[..]
Moet ik die fan rechtstreeks op de chipset zetten zonder heatsink?
Pagina: 1