Vraag

• Buzz134
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-04-2022
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Iphone

Wat is je budget?
Afhankelijk van de voor en nadelen maar denk tussen de 700-1000 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De telefoon wordt voornamelijk gebruik voor appen, mailen, bellen en werk (authenticator applicatie) daarnaast speel ik heel af een toe een spelletje

Wat heb je zelf al gevonden?
Na jaren lang android te hebben gebruikt begonnen met een xperia play, toen een samsung galaxy s4, daarna een sony z3 en nu in het bezit van een nokia8 die totaal niet bevalt. wil ik een iphone proberen.
Ik heb op coolblue een iphone8 64gb Space Grey voor 619 euro, iphone 8 plus 64gb voor 719 euro en een iphone xr 64gb Zwart voor 799. naast de iphone komt er ook nog een adapter bij voor aux kabel (in de auto)

Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag, wat zouden jullie doen. zit er bijvoorbeeld tussen de 8 en 8 plus veel verschil is een xr weer overduidelijk beter dan een 8 plus ?
Ben zelf niet heel bekend met apple producten, hoor er wel voor goede berichten over.

Beste antwoord (via Buzz134 op 17-09-2019 12:57)

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-11 12:37
Ik zou persoonlijk voor het meest nieuwe en betaalbare model kiezen zodat je er lang plezier van zult hebben.

Toevallig vanvond om 19:00 uur lokale tijd kondigd Apple zijn nieuwe iPhone toestellen aan.
Dit kan voor jou interessant zijn.
Of er zitten meer betaalbare nieuwe toestellen tussen, of omdat hierdoor de oudere modellen goedkoper worden zijn deze voor jou misschien interessanter.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Alle reacties

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:27
Vanavond worden de nieuwe iphones bekend gemaakt, misschien daar even op wachten.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

dit ^

de komende dagen/weken zullen de prijzen van de huidige iphones flink zakken door die aankondigingen :)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • Beste antwoord

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-11 12:37
Ik zou persoonlijk voor het meest nieuwe en betaalbare model kiezen zodat je er lang plezier van zult hebben.

Toevallig vanvond om 19:00 uur lokale tijd kondigd Apple zijn nieuwe iPhone toestellen aan.
Dit kan voor jou interessant zijn.
Of er zitten meer betaalbare nieuwe toestellen tussen, of omdat hierdoor de oudere modellen goedkoper worden zijn deze voor jou misschien interessanter.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hier al gekeken? https://www.coolblue.nl/a...is-geschikt-voor-mij.html

Blijft natuurlijk een persoonlijk iets. Ze voldoen allemaal aan je eisen.

• Buzz134
Super bedankt zover voor jullie reacties, ik zal even afwachten tot de nieuwe iphones aangekondigd zijn. Zit er nog verschil in updates heb nog een oude ipad 3of4 liggen die niet hoger kan dan ios 10 hebben nieuwe toestellen hier ook nog last van anders koop ik de Xr.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:21
Even vanavond afwachten en dan denk ik dat een Xr variant prima aan jouw wensen voldoet!

©2004

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
harm12nl schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:18:
Even vanavond afwachten en dan denk ik dat een Xr variant prima aan jouw wensen voldoet!
Een 6s ook
Een 7 ook
Een 7 plus ook
Een 8 ook
Een 8 plus ook
Een X ook
Een XS ook
Een XS Max ook.

Zijn eisen waren namelijk: "De telefoon wordt voornamelijk gebruik voor appen, mailen, bellen en werk (authenticator applicatie) daarnaast speel ik heel af een toe een spelletje"

Edit: sorry, niet gelezen dat hij inmiddels zelf al richting de Xr aan het neigen was.

Edit 2: Hier nog wat info over welke toestellen IOS 13 ondersteunen (het OS dat deze of volgende week uit komt).

https://www.iculture.nl/nieuws/ios-13-toestellen/

[ Voor 20% gewijzigd door gysman11 op 10-09-2019 13:32 ]

• Buzz134
Inmiddels is de nieuwe Iphone uit. (heb de onthulling niet gekeken wel even op de website gelezen). Ik zie ook dat de Iphone xr 64gb nu 700 eurootjes is. hij is nu met 100 euro naar beneden gegaan. 25 september ga ik de aankoop doen (payday en hoef ik geen geld over te maken van spaar rekening :) )

Iedereen bedankt voor de reacties en hulp :)

• Kingston
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08-11 22:34
Ik zou dan eerder nog iets langer geduld hebben en voor de iphone 11 gaan. Prijs is maar 80/100 euro meer, maar toch een betere processor, ondersteuning van nieuwe besturingsystemen etc.

• Buzz134
Zit hier zoveel verschil in dat het prijs technisch waart is om te doen ?
Kingston schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:15:
Ik zou dan eerder nog iets langer geduld hebben en voor de iphone 11 gaan. Prijs is maar 80/100 euro meer, maar toch een betere processor, ondersteuning van nieuwe besturingsystemen etc.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Buzz134 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:14:
Zit hier zoveel verschil in dat het prijs technisch waart is om te doen ?

[...]
Nu direct niet maar mijn ervaring met apple producten is wel dat bij iedere IOS versie het een stuk trager wordt. Zeker als je een wat oudere CPU hebt. Mocht je dus de planning hebben het ding lang (zeg... 3+ jaar) te gebruiken dan is het misschien wel de moeite.

Al durf ik niet te oordelen over de verschillen in deze CPU's, misschien zijn ze niet zo groot.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Buzz134 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:00:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Iphone

Wat is je budget?
Afhankelijk van de voor en nadelen maar denk tussen de 700-1000 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De telefoon wordt voornamelijk gebruik voor appen, mailen, bellen en werk (authenticator applicatie) daarnaast speel ik heel af een toe een spelletje

Wat heb je zelf al gevonden?
Na jaren lang android te hebben gebruikt begonnen met een xperia play, toen een samsung galaxy s4, daarna een sony z3 en nu in het bezit van een nokia8 die totaal niet bevalt. wil ik een iphone proberen.
Ik heb op coolblue een iphone8 64gb Space Grey voor 619 euro, iphone 8 plus 64gb voor 719 euro en een iphone xr 64gb Zwart voor 799. naast de iphone komt er ook nog een adapter bij voor aux kabel (in de auto)

Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag, wat zouden jullie doen. zit er bijvoorbeeld tussen de 8 en 8 plus veel verschil is een xr weer overduidelijk beter dan een 8 plus ?
Ben zelf niet heel bekend met apple producten, hoor er wel voor goede berichten over.
Er zit degelijk verschil in de 8 en 8 plus. verschil in 8 plus en Xr is er amper. Ik zou wanneer ik nu het budget heb, een iPhone 11 verkiezen ipv de oudere modellen nieuw te kopen. (a +- €810,-)
product: Apple iPhone 11

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Krode
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-11 17:12
Hoi allemaal,

Ik heb al jaren (sinds 2016) een iPhone 7 (met volle tevredenheid) maar merk nu wel dat ie langzaam aan vervanging toe is. Verder is dit de 32GB versie en merk dat deze met mijn huidige gebruik te weinig geheugen heeft.

Ik zit heel erg in dubio, ga ik voor de nieuwste iPhone SE 2020, een tweedehands iPhone XS of XR met meer geheugen of ga ik nog iets langer door met mijn iPhone 7 en spaar ik voor een iPhone 11 over een paar maandjes.

Ik wil in ieder geval gebruik blijven maken van iPhones, en natuurlijk liefst het nieuwste van het nieuwste maar mijn budget is 500 tot maximaal 700 euro. Ik gebruik 'm vooral veel voor social media, foto's maken, mails beantwoorden en nieuws checken. Normaal gebruik dus.

Hebben jullie tips of adviezen?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:56

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Krode zou je even een nieuw topic aan willen maken? Het overnemen van het topic van iemand anders is niet gewenst.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.