Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een vervanging van mijn huidige CPU. Een aantal maanden geleden heb ik mijn GPU geupgrade en merk nu dat mijn CPU een beetje een bottleneck word daarom zou ik deze graag willen vervangen.
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige CPU heeft de mogelijkheid om te overklokken maar heb mij daar nooit aan gewaagd dus deze mogelijkheid is niet noodzakelijk voor een nieuwe CPU.
Als er verder nog onderdelen zijn die jullie adviseren om te vervangen hoor ik dat natuurlijk graag
Ik ben opzoek naar een vervanging van mijn huidige CPU. Een aantal maanden geleden heb ik mijn GPU geupgrade en merk nu dat mijn CPU een beetje een bottleneck word daarom zou ik deze graag willen vervangen.
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4690K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | EVGA GeForce GTX 1080 Ti SC Black Edition GAMING | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 82,80 | € 82,80 |
| 1 | Behuizingen | Corsair Obsidian 450D | € 101,05 | € 101,05 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V750 Semi-Modular | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 183,85 | ||
Mijn huidige CPU heeft de mogelijkheid om te overklokken maar heb mij daar nooit aan gewaagd dus deze mogelijkheid is niet noodzakelijk voor een nieuwe CPU.
Als er verder nog onderdelen zijn die jullie adviseren om te vervangen hoor ik dat natuurlijk graag