Verwijderen user review

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-07 15:02
Zou een moderator de review van grada1 kunnen verwijderen bij mij?
gallery: marcel19

In eerste instantie wilde deze koper een telefoon overnemen en deze volgende week maandag komen ophalen. Netjes aangegeven dat het enkel deze week kan want daarna ben ik met vakantie.

De koper wilde om 12 uur langs komen in Nieuwegein indien het niet in de "rimboe" is.
Netjes aangegeven dat het ongeveer 5 minuten van de snelweg af is.

Op dat moment werd het op mijn werk gigantisch druk en kon ik niet eerder inloggen op Tweakers dan 20:15 in de avond aangezien ik ook gewoon rustig mijn eten wil opeten thuis :)

Netjes gevraagd of de koper nog interesse had. en om 21:00 nog een keer gecontroleerd of ik al een DM had gekregen. ( Tweaker had 3 minuten later een bericht gestuurd, kon ik ook moeilijk weten )

Vanochtend ingelogd op Tweakers en zag opeens dat de slechte review geplaatst is, terwijl er niet eens een verkoop geweest is. en ik netjes uitgelegd heb dat ik niet de gehele dag constant maar achter een laptop/desktop zit.

Om deze reden zie ik ook graag de review van grada1 verwijderd worden.

EDIT:
Ik heb nog even een extra controle gedaan op de notificaties welke aan te passen zijn hoe ik deze ontvang

De volgende opties staan aan voor notificatie op de site en per e-mail.
Echter krijg ik enkel alleen maar de notificaties van beoordelingen per e-mail.
Reactie op advertentie
Hogere biedingen
Meldpuntafhandelingen
Nieuwe beoordelingen

[ Voor 13% gewijzigd door marcel19 op 10-09-2019 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Helder. Geen transactie = geen beoordeling. Weg dus.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.