Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• flyboarder
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10-11 13:47
Ik heb een Denon avr x1200w waar ik al langere tijd problemen heb met mijn center kanaal (geluid valt weg of wordt heel zacht). Ik vermoed dat versterker voor het center kanaal aan het falen is. Omdat ik de receiver als 5.1 gebruik heb ik 2 kanalen over. Omdat ik nog niet heb kunnen vinden wat er mis het met het center kanaal vroeg ik mij af of mijn center speaker niet op een van surround back kanalen kan aansluiten. Nu is de vraag kan de Denon zo configureren dat hij het center geluid over 1 van de surround back kanalen stuurt?

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21:57

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Volgens mij gaat je dat niet lukken. De standaard 5 kanalen zijn bij weinig receivers los te koppelen (ze zijn er wel maar dan zit je aan de hogere series). De achterkant van de Denon laat ook zien dat alleen twee kanalen voor de effecten "assignable" zijn. Front Left en Front Right zou nog gelukt zijn door Bi-Amp in te stellen maar de center kan je volgens mij niet toewijzen of anders instellen.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• JKen
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:56

JKen

Catdog Fanart.

Ja, kan wel.

Stel je achter kanelen in op Zone 2.
Zet vervolgens zone 2 aan en stel in op bijv analoge cd ingang.
Verbind je pre out van je centet kanaal met je analoge cd ingang .

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21:57

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Welke Pre-Out van de Center? De X1200 heeft alleen Pre-Out voor de subwoofer.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True