Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Vraag
Alle reacties
Ik heb er overigens een hard hoofd in dat any of this werkt; die meerdere tabs hebben namelijk helemaal niets met "Home"-watdanook te maken. Misschien eens in extensions neuzen?
[ Voor 46% gewijzigd door RobIII op 09-09-2019 17:40 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Met alt home doet hij een start pagina openen in eerste tab als chrome al open is, maar als je een geschiedenis hebt op een 2de chrome, dan opende hij die op een eerste tab (tem, dat gebeurende nu net 1 keer) .RobIII schreef op maandag 9 september 2019 @ 17:37:
Als je één homepagina hebt is 't gewoon Alt-Home op je toetsenbord drukken. Maar dat zal vast niet werken met 4 homepagina's? Heb je de Home knop al aangezet (in settings -> Appearance -> Show Home button)? Wat doet die als je die klikt?
Ik heb er overigens een hard hoofd in dat any of this werkt; die meerdere tabs hebben namelijk helemaal niets met "Home"-watdanook te maken. Misschien eens in extensions neuzen?
Home knop aanzetten? oh ik zie je edit, ja die opent dan alleen je home pagina, had ik al aanstaan,
[ Voor 6% gewijzigd door Mel33 op 09-09-2019 17:51 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Dat zeg ik letterlijk in mijn postMel33 schreef op maandag 9 september 2019 @ 17:46:
Home knop aanzetten?
Ik zei dan ook ALT-Home (maar, again, spaar je de moeite, dat gaat niet helpen/werken).Mel33 schreef op maandag 9 september 2019 @ 17:46:
btw als ik gewoon home druk dan gaat hij naar de top van de pagina, zoals altijd.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ja alt home en home, beide suggesties geprobeerd,. thanks
ja ik begrijp nu dat het geen sneltoets of ingebouwde functie is, tja extensies, niet zo wild van, zal eens kijken
hoop dat nog iemand iets weet.
Edit;
Hoe vind je een extensie die dat kan, haha, moet even de goeie woorden vinden voor google.
ps ik vind nu met google razendsnel mijn eigen topic op Tweakers. das snel
[ Voor 28% gewijzigd door Mel33 op 09-09-2019 17:56 ]
Commandline FTW | Tweakt met mate
Thanks die had ik nog niet bedacht.