Chrome geopend, en dan home paginas openen in 2de chrome

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 17:16
Hallo Tweakers;

Ik zit met het volgende, ik heb Windows 10 en gebruik Chrome browser, en ik heb 4 start pagina's, op 4 tabladen open gaan als ik Chrome opstart.

Nu wil ik Chrome nog een 2de keer openen met al die 4 start pagina's,

Als je Chrome nogmaals wil openen dan moet je rechts klikken op het icoon en dan kan je hem nogmaals open gooien, dan pakt hij een lege pagina, wat ik ook fijn vind, en zo houden wil.
Maar ik wil af en toe mijn home tabbladen openen als chrome al open is, hoe doe ik dat?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als je één homepagina hebt is 't gewoon Alt-Home op je toetsenbord drukken. Maar dat zal vast niet werken met 4 homepagina's? Heb je de Home knop al aangezet (in settings -> Appearance -> Show Home button)? Wat doet die als je die klikt?

Ik heb er overigens een hard hoofd in dat any of this werkt; die meerdere tabs hebben namelijk helemaal niets met "Home"-watdanook te maken. Misschien eens in extensions neuzen?

[ Voor 46% gewijzigd door RobIII op 09-09-2019 17:40 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
RobIII schreef op maandag 9 september 2019 @ 17:37:
Als je één homepagina hebt is 't gewoon Alt-Home op je toetsenbord drukken. Maar dat zal vast niet werken met 4 homepagina's? Heb je de Home knop al aangezet (in settings -> Appearance -> Show Home button)? Wat doet die als je die klikt?

Ik heb er overigens een hard hoofd in dat any of this werkt; die meerdere tabs hebben namelijk helemaal niets met "Home"-watdanook te maken. Misschien eens in extensions neuzen?
Met alt home doet hij een start pagina openen in eerste tab als chrome al open is, maar als je een geschiedenis hebt op een 2de chrome, dan opende hij die op een eerste tab (tem, dat gebeurende nu net 1 keer) .

Home knop aanzetten? oh ik zie je edit, ja die opent dan alleen je home pagina, had ik al aanstaan,

[ Voor 6% gewijzigd door Mel33 op 09-09-2019 17:51 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dat zeg ik letterlijk in mijn post :? (Maar spaar je de moeite, dat gaat niet helpen/werken)
Mel33 schreef op maandag 9 september 2019 @ 17:46:
btw als ik gewoon home druk dan gaat hij naar de top van de pagina, zoals altijd.
Ik zei dan ook ALT-Home (maar, again, spaar je de moeite, dat gaat niet helpen/werken).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Ik had je edit gemist.

Ja alt home en home, beide suggesties geprobeerd,. thanks

ja ik begrijp nu dat het geen sneltoets of ingebouwde functie is, tja extensies, niet zo wild van, zal eens kijken
hoop dat nog iemand iets weet.

Edit;
Hoe vind je een extensie die dat kan, haha, moet even de goeie woorden vinden voor google.
ps ik vind nu met google razendsnel mijn eigen topic op Tweakers. das snel :P

[ Voor 28% gewijzigd door Mel33 op 09-09-2019 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Snelkoppeling maken met daar je homepages in? Dus iets dat chrome.exe aanroept met "www.site1.tld" "site2.tld" etc.? Die zou je dan eventueel nog aan een globale sneltoets kunnen koppelen, bijvoorbeeld ctrl+alt+shift+c.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Gefeliciteerd @Hero of Time
Thanks die had ik nog niet bedacht.

Pagina: 1