Door omstandigheden moet ik binnenkort van huis en wil ik graag wel blijven gamen en bewerken van korte filmpjes. Ik ben zelf al op zoek geweest en heb al wat dingen gevonden maar hier even verdere uitleg bij geven. Ik vertrek zelf volgende week al dus moet eigenlijk snel de keuze maken.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil deze laptop gaan gebruiken om te aan gamen en af en toe een kort filmpje van max 5 min te bewerken als ik van huis ben. heb thuis een prima desktop staan dus hij is puur voor als ik van huis ben.
Wat is je budget?
Tussen de €900 en €1200
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik wil de laptop echt gebruiken om mee te nemen. maar als ik er ben is die dan wel vaak statisch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb 2 laptops gevonden die een redelijke prijs kwaliteit hebben.
pricewatch: Asus ROG Strix GL531GT-AL195T
pricewatch: Lenovo ideapad L340-15IRH Gaming (81LK0096MH)
Mijn vraag: welke geniet de voorkeur en waarom, en zijn er andere vergelijkbare of betere alternatieven.
Alvast bedankt!
Arno
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil deze laptop gaan gebruiken om te aan gamen en af en toe een kort filmpje van max 5 min te bewerken als ik van huis ben. heb thuis een prima desktop staan dus hij is puur voor als ik van huis ben.
Wat is je budget?
Tussen de €900 en €1200
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik wil de laptop echt gebruiken om mee te nemen. maar als ik er ben is die dan wel vaak statisch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb 2 laptops gevonden die een redelijke prijs kwaliteit hebben.
pricewatch: Asus ROG Strix GL531GT-AL195T
pricewatch: Lenovo ideapad L340-15IRH Gaming (81LK0096MH)
Mijn vraag: welke geniet de voorkeur en waarom, en zijn er andere vergelijkbare of betere alternatieven.
Alvast bedankt!
Arno