Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC wordt gebruikt voor administratie (voldoet ruimschoots) en af en toe wat spellen als Civilization, Europa Universalis, Warhammer Total War etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo min mogelijk. Ik ben benieuwd hoe ik eenvoudig dit systeem een kleine upgrade kan geven, zodat alles net wat soepeler gaat lopen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De PC is het BBG budgetsysteem van november 2015
Processors AMD Athlon X4 860K Boxed
Moederborden ASRock FM2A68M-HD+
Geheugen intern Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
Videokaarten Club 3D Radeon R9 270 royalQueen
Solid state drives Crucial BX100 250GB
Behuizingen Cooler Master N200 Closed
Voedingen be quiet! System Power 7 350W
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Durf ik oprecht niet te zeggen. Is extra geheugen al een grote winst? Een SSD-kaart hoeft niet, want die zit er al in. Of zijn er nieuwere ssd-schijven die veel sneller zijn? Of is de winst juist te boeken bij een videokaart?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee. Dat is volgens mij ook niet mogelijk met de huidige voeding?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zoek een simpele, redelijk goedkope upgrade van de PC. Als ik met 80 euro een veel betere PC krijg dan is dat mooi. Moet ik 300 euro 'investeren' dan is het me dat waarschijnlijk niet waard.
De PC wordt gebruikt voor administratie (voldoet ruimschoots) en af en toe wat spellen als Civilization, Europa Universalis, Warhammer Total War etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo min mogelijk. Ik ben benieuwd hoe ik eenvoudig dit systeem een kleine upgrade kan geven, zodat alles net wat soepeler gaat lopen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De PC is het BBG budgetsysteem van november 2015
Processors AMD Athlon X4 860K Boxed
Moederborden ASRock FM2A68M-HD+
Geheugen intern Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
Videokaarten Club 3D Radeon R9 270 royalQueen
Solid state drives Crucial BX100 250GB
Behuizingen Cooler Master N200 Closed
Voedingen be quiet! System Power 7 350W
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Durf ik oprecht niet te zeggen. Is extra geheugen al een grote winst? Een SSD-kaart hoeft niet, want die zit er al in. Of zijn er nieuwere ssd-schijven die veel sneller zijn? Of is de winst juist te boeken bij een videokaart?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee. Dat is volgens mij ook niet mogelijk met de huidige voeding?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zoek een simpele, redelijk goedkope upgrade van de PC. Als ik met 80 euro een veel betere PC krijg dan is dat mooi. Moet ik 300 euro 'investeren' dan is het me dat waarschijnlijk niet waard.