Toon posts:

Waar deze onderdelen kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In zo min mogelijk winkels vanwege de verzendkosten, maar wel zo goedkoop mogelijke prijzen (ja ik heb al gezocht in de pricewatch maar er zijn niet echt duidelijk de winkels waar ik het zou moeten kopen).

AMD Athlon Tbird 1,2 GHz
Leadtek Geforce 2 Pro 32mb
Coolermaster cooler
Enermax 350 watt PSU
Asus A7V133
IBM GXP60 40 GB
Terratec DMX XFire
Aopen 1240 DVD
3x10/100mbit NIC
Aopen HQ95 250 watt Desktop

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 18:09
Beter zoeken,
Voor elk onderdeel een lijstje maken met winkels uit de pricewatch.

wat ontzettend lui zeg,
wel zoveel geld voor al die onderdelen maar niet de puf om even wat speurwerk te doen. Je mag god op je blote knietjes danken dat er zoiets is als pricewatch.

Hup! Aan de slag. En vergeet niet je bevindingen met je mede-tweakers te delen.

Verwijderd

Topicstarter
:P lui
wie, ik?

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
waarom 3x een netwerk NIC??

www.kuiphuis.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 10:52 schreef Nowhere het volgende:
waarom 3x een netwerk NIC??
2 voor in de server (ik upgrade 1 pc en die oude onderdelen gaan in die desktop kast) en 1 voor het geupgrade systeem dan

Verwijderd

norrod of informatique, heb ik nog nooit problemen mee gehad en de prijzen komen meestal wel overeen met de pricewatch.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 11:02 schreef blueeyes het volgende:
norrod of informatique, heb ik nog nooit problemen mee gehad en de prijzen komen meestal wel overeen met de pricewatch.
bij norrod hadden ze niets van dat lijstje volgens de pricewatch prijs (niet meer afwijkend dan 10/20 gulden) en bij informatique alleen maar de Dvd drive en de kast

Verwijderd

Topicstarter
Queen systems:

AOpen Desktop ATX, 250Watt grijs (HQ95B) 159,00
Sony 3,5" Diskdrive 1.44Mb 35,00
IBM DS 60GXP: 40GB (7200/100) 354,00
Terratec SoundSystem DMX X-Fire 1024 oem 134,00

Space Promotion:

Thermosonic Thermoengine V60-4225 fl. 99,00
Enermax EG365P-VE 350 Watt ATX fl. 160,00
AMD Athlon Thunderbird 1400/266 AYHJA fl. 500,00

(heb een paar dingen gewijzigd, andere koeler, cpu en een diskdrive erbij)

nu opzoek naar de rest (hopen dat dat in 1 shop te krijgen gaat worden)

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 11:12 schreef SiCnEsSs het volgende:

[..]

bij norrod hadden ze niets van dat lijstje volgens de pricewatch prijs (niet meer afwijkend dan 10/20 gulden) en bij informatique alleen maar de Dvd drive en de kast
Waarom bekijk je het complete asortiment van beide (web) shops niet en bekijkt dan wat je wilt (iets soortgelijks of zo), ..anders wordt het wel heel moeilijk, of je moet beter zoeken :P

Beide winkels hebben ook redelijke prijzen, ik persoonlijk betaal liever een paar tientjes meer bij Norrod of Informatique dan dan dat ik het goedkoper bij een onbekende shop koop en dat de garantie dan nix voorstelt. (als je begrijpt wat ik bedoel :) )

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 11:23 schreef blueeyes het volgende:

[..]

Waarom bekijk je het complete asortiment van beide (web) shops niet en bekijkt dan wat je wilt (iets soortgelijks of zo), ..anders wordt het wel heel moeilijk, of je moet beter zoeken :P

Beide winkels hebben ook redelijke prijzen, ik persoonlijk betaal liever een paar tientjes meer bij Norrod of Informatique dan dan dat ik het goedkoper bij een onbekende shop koop en dat de garantie dan nix voorsteld. (als je begrijpt wat ik bedoel :) )
Jaja, maar ik wil deze onderdelen hebben.
En voor de laagste prijs, garantie, ja ok maar ik had ook 3 jaar garantie op mijn eerste systeem en daar heb ik ook nooit gebruik van gemaakt..

Verwijderd

Topicstarter
Het mobo en de vga kaart bij Europc gevonden en ik koop de dvd speler bij de lokale pc boer.

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 07:58
gistron heeft dat allemaal wel dacht ik zo

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://worldzone.net/music/kornguy/final.jpg

zo dan? :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dergelijke topics zijn ongewenst

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.