Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oude Exchange agenda items in iOS agenda

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:27
Gek probleem waar ik heel graag vanaf wil:

Ik heb een iPhone 8 Plus, laatste iOS versie. Ik gebruik de native agenda app voor zowel mijn privé items als werkgerelateerde items. Die laatste worden gesynced via mijn zakelijke Exchange account. We worden hierbij vanuit de Centrale Agenda uitgenodigd en kunnen dan (vanzelsprekend) accepteren of weigeren.

Nu staan hier dus bepaalde items in die helemaal niet meer bestaan. Vandaag bijvoorbeeld een overleg om half 11 met collega's die niet meer op deze afdeling zitten. Er is ook verder helemaal geen overleg om half 11. Als ik in mijn agenda op mijn PC kijk (we werken op een terminal server) dan staat daar ook niks in. Het is echt alleen op mijn iPhone. Zo is er ook een item over de part-time dag van een collega die hier al twee jaar niet meer werkt.

Opvallend is dat het item een soort grijs gekleurd is (alsof je 'm nog moet accepteren) en er staat een blauwe stip voor (Google geeft me weinig duidelijkheid helaas). De kleur van de agenda zelf is geel, dus dat stipje staat daar los van.

Ik heb mijn Exchange account al volledig verwijderd en opnieuw ingesteld, maar dat helpt helaas niet. Alles wijst op een vervelende bug,

Heeft iemand een suggestie hoe dit op te lossen?

Alle reacties

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:27
Ik juich niet te vroeg, maar het lijkt te zijn opgelost door via Instellen - Wachtwoorden en accounts de Agenda's voor het desbetreffende Exchange account via de slider uit te schakelen en daarmee alle mail items van de telefoon te laten verwijderen. Vervolgens die weer inschakelen en nu zie ik niets meer van die oude meuk terug. Hopelijk blijft dit zo.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True