Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gigabyte aero oled

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:59
Graag wil ik de nieuwe gigabyte aero oled xa kopen:

https://www.gigabyte.com/...15-OLED--Intel-9th-Gen#kf

Heeft iemand hier ervaring mee? En belangrijker nog, iemand een idee waar deze laptops te koop zijn?

Alle reacties

• baswww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-11 19:48
Ik heb deze laptop ook in gedachte, en inderdaad moeilijk te krijgen.

Amazon.de verkoopt ‘m in ieder geval. Hopelijk gaan Nederlandse shops dit ook snel doen.

• giantgiantus
Amazon.de is Duits toetsenbord. Als ik zo kijk worden ze niet verkocht in Nederland. Ook niet eerdere modellen.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10
giantgiantus schreef op maandag 9 september 2019 @ 10:01:
Amazon.de is Duits toetsenbord. Als ik zo kijk worden ze niet verkocht in Nederland. Ook niet eerdere modellen.
Ik was hier toevallig vorige week naar aan het kijken, en op Amazon.de bieden ze ook geïmporteerde US modellen aan. Voor mij was dat een reden om de Gigabyte niet langer te overwegen, maar YMMV :)

Je zou het ook in de UK kunnen proberen, maar Amazon.co.uk was ook niet goedkoop.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@giantgiantus Even contact opnemen met Alternate of @AORUS – GIGABYTE
Alternate.de verkoop wel met Duits toetsenbord.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• giantgiantus
JackAvery schreef op maandag 9 september 2019 @ 15:29:
[...]

Ik was hier toevallig vorige week naar aan het kijken, en op Amazon.de bieden ze ook geïmporteerde US modellen aan. Voor mij was dat een reden om de Gigabyte niet langer te overwegen, maar YMMV :)

Je zou het ook in de UK kunnen proberen, maar Amazon.co.uk was ook niet goedkoop.
YMMV? Edit: Al gevonden.

Wat heb je wel gekozen?

[ Voor 5% gewijzigd door giantgiantus op 09-09-2019 15:54 ]

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10
@giantgiantus voorlopig niks, helaas. Dunne laptops bestaan precies niet zonder een of andere comrpomis, moeilijk kiezen.

• AORUS – GIGABYTE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-10 14:12

AORUS – GIGABYTE

Bedrijfsaccount AORUS - GIGABYTE
Hoi Giantgiantus,

Momenteel verkopen wij inderdaad onze laptops nog niet in Nederland en kan er enkel nog via andere landen ingekocht worden. We zijn intern wel HQ aan het pushen om ook de laptops bij lokale resellers beschikbaar te maken. Helaas weten we niet binnen welk termijn dit zal zijn. Wanneer we meer weten zullen we dit via Tweakers bekend maken.

Groetjes,

AORUS - GIGABYTE Benelux Team

• giantgiantus
AORUS – GIGABYTE schreef op maandag 9 september 2019 @ 16:13:
Hoi Giantgiantus,

Momenteel verkopen wij inderdaad onze laptops nog niet in Nederland en kan er enkel nog via andere landen ingekocht worden. We zijn intern wel HQ aan het pushen om ook de laptops bij lokale resellers beschikbaar te maken. Helaas weten we niet binnen welk termijn dit zal zijn. Wanneer we meer weten zullen we dit via Tweakers bekend maken.

Groetjes,

Hartelijk dank voor het antwoord. Jammer. Weet je toevallig waar ik ik het buitenland deze laptop met qwerty toetsenbord kan kopen? Hebben jullie bv fatsoenlijke verkoopkanalen in uk?

• AORUS – GIGABYTE

AORUS – GIGABYTE

Hoi Giantgiantus,

We hebben je vraag doorgezet naar onze notebook afdeling en zullen je hier asap antwoord door mailen OK.

Groetjes,

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

@Giantgiantus:
Zat zelf ook naar die laptop te kijken. Ik kwam na enig zoekwerk op deze reseller in de UK die ook naar Nederland verscheept:
https://www.box.co.uk/15-...XA-7UK5130SP_2616121.html

Geloof niet dat er veel verschil tussen een US en een UK keyboard zit, dus dit zou wel eens een interessant alternatief zijn. Heb ook naar resellers in Belgenland gezocht, maar die hebben enkel Azerty-layouts.

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

• baswww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-11 19:48
AORUS – GIGABYTE schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:30:
Hoi Giantgiantus,

We hebben je vraag doorgezet naar onze notebook afdeling en zullen je hier asap antwoord door mailen OK.

Groetjes,

@AORUS – GIGABYTE is er mogelijk al meer duidelijkheid intussen? Ben benieuwd of hij dit jaar nog in Nederland geleverd gaat worden.

• AORUS – GIGABYTE

AORUS – GIGABYTE

baswww schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:30:
[...]

@AORUS – GIGABYTE is er mogelijk al meer duidelijkheid intussen? Ben benieuwd of hij dit jaar nog in Nederland geleverd gaat worden.
Hoi Bassw,

Hierbij de info vanuit onze notebook afdeling.

De beste reseller om vanuit UK te bestellen is Scan:
https://www.scan.co.uk/sh...aero-oled-creator-laptops.

Het verschil in layout vind je hier:
http://bit.ly/317GCoa

Wanneer we meer info hebben over start van de verkoop in Benelux zullen we dit updaten.

Groetjes,

[ Voor 33% gewijzigd door AORUS – GIGABYTE op 11-10-2019 08:34 . Reden: nieuw antwoord ]

Pagina: 1