Zoek gratis time tracking app voor iPhone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basssj
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-09-2019
Mijn vraag

Goedenavond,

De situatie:
Ik werk in de zorg. Als de zorg in Nederland ergens goed in is, is het onnodige vervangen van werkende systemen. Zo is ook bij ons de server veranderd en is mijn team onze lieftallige timetrack app kwijt die erbij hoorde. Natuurlijk mag ik zelf voor een vervanger zorgen en voor de eventuele kosten opdraaien.

Mijn vraag:

Weet iemand de perfecte time tracking app?

Wat wij graag willen:

Achteraf tijd invoeren
Simpel
Het versturen van de gegevens aan het einde van een week naar één email-adres.
Gratis (zou fijn zijn)

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Iphone 5 t/m X

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik kan nog geen app vinden die gratis is en de bestanden eenvoudig naar je emailt.

Alvast bedankt!

Bas

[ Voor 59% gewijzigd door basssj op 08-09-2019 22:23 . Reden: Echte probleem ]

Beste antwoord (via basssj op 09-09-2019 09:48)

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:05
@basssj Ik begrijp dat je op zoek bent naar een urenregistratie app / systeem?
Om bijvoorbeeld te kunnen boeken hoeveel uur je op maandag bij patient X, Y, Z bent geweest, of activiteit A, B, C gedaan hebt?

De vraag is hierbij, wat is het doel?

Als dit een noodzaak vanuit je werkgever is, dan zal hij dit willen gebruiken om management info te genereren (klopt besteedde uren met geplande uren, welke activiteiten hebben meer aandacht nodig, etc).
Als dat zo is dan mag de werkgever hier voor een systeem zorgen (bijvoorbeeld ClockWise, TimeTell, etc).
(Van ClockWise weet ik dat ze een prima app op iOS hebben, van TimeTell weet ik dat niet zeker)

Als het alleen voor je eigen gebruik is, dan vraag ik me af waarom je het zou doen :+ ...

[ Voor 7% gewijzigd door Smobbo op 09-09-2019 09:06 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:54

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Voor welke sport???

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Zou het in het appel telefoon topic vragen.

Want met deze titel is het bereik wel extreem klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:56
Wat is je vraag precies want als je google gebruikt kom je op heel veel top 10 apps sites
Een voorbeeld https://zapier.com/blog/best-time-tracking-apps/

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:23

Croga

The Unreasonable Man

basssj schreef op zondag 8 september 2019 @ 21:30:
Is het toegestaan om hier naar specifieke apps te vragen, ik ben namelijk op zoek naar de beste timetracking apps voor de Iphone?
Het is hier toegestaan om zo'n beetje alles te vragen maar.....
- We verwachten wel een veel specifiekere vraag
- We verwachten eigen inzet.

Dus....
- welke iPhone gebruik je precies? Welke iOS versie?
- Wat wil je precies tracken? Timetracking is een heel breed begrip.
- Wat heb je zelf al gevonden? Zoals Mel33 al zegt zijn er heel veel sites die vergelijkingen maken
- Waarom voldoen die vergelijkingen niet voor je? Wat mis je in die vergelijkingen?

Als je over al deze vragen nagedacht hebt en dan nog geen antwoord op je specifieke vraag hebt, is het helemaal geen probleem om de vraag hier te stellen maar dan wel inclusief al die informatie zodat we niet je denkwerk nog een keer herhalen met z'n allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basssj
Edit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:23

Croga

The Unreasonable Man

basssj schreef op zondag 8 september 2019 @ 21:30:
Ik kan nog geen app vinden die gratis is en de bestanden eenvoudig naar je emailt.
Niet zo raar natuurlijk.... Het aloude gezegde gaat hier op: If it's free, you're not the customer! You're the product! En dat is, zeker in de zorg, absoluut onwenselijk! Ga dus absoluut niet kijken naar iets wat gratis is!!

Maar belangrijker; als de server vervangen is dan heb je waarschijnlijk een IT afdeling. Die gaan het niet op prijs stellen als jij zelf gaat zitten hobbyen. Ga dus eerst eens met hen praten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-05 00:59
Mss kan je een "opdracht" maken die bestanden naar je email verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:54

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

De mail app zelf??

Open mail, zet time erin. Sla op als draft.
Einde van de week, verzenden.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 10:36
Welke app hadden jullie in gebruik
Waarom kon die niet gemigreerd worden naar de nieuwe server?
Wat is de reden waarom de werkgever geen time tracking wilt aanschaffen? (Hebben jullie al een alternatief die niet fijn werkt?)

Als je geen goede software aanschaft, wordt je zelf het product en zoal eerder benoemd zeer onwenselijk in de zorg dat persoonlijke data op straat, helemaal erg dat dit te grabbel ligt op internet!

Ik hoop dat je dit heel goed in de gaten houdt, zodra dit lekt zullen alle vingers naar jou wijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-05 07:11
Als de werkgever verzaakt om de meest banale dingen aan te kopen zou ik persoonlijk niet zo hulpvaardig zijn.
Neem een blaadje, schrijf daarop je prestaties.
Neem op het einde van de week hiervan een foto en stuur dat door.

Als ze een nette digitale lijst willen moeten ze je er maar de middelen voor geven.

What's next? Dat je je eigen toilet moet mee nemen naar kantoor?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
@basssj Ik begrijp dat je op zoek bent naar een urenregistratie app / systeem?
Om bijvoorbeeld te kunnen boeken hoeveel uur je op maandag bij patient X, Y, Z bent geweest, of activiteit A, B, C gedaan hebt?

De vraag is hierbij, wat is het doel?

Als dit een noodzaak vanuit je werkgever is, dan zal hij dit willen gebruiken om management info te genereren (klopt besteedde uren met geplande uren, welke activiteiten hebben meer aandacht nodig, etc).
Als dat zo is dan mag de werkgever hier voor een systeem zorgen (bijvoorbeeld ClockWise, TimeTell, etc).
(Van ClockWise weet ik dat ze een prima app op iOS hebben, van TimeTell weet ik dat niet zeker)

Als het alleen voor je eigen gebruik is, dan vraag ik me af waarom je het zou doen :+ ...

[ Voor 7% gewijzigd door Smobbo op 09-09-2019 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basssj
Lief dat jullie allemaal zo goed meedenken, maar hier heb ik allemaal rekening mee gehouden.
En is voor ons eigen team om ook onderweg eenvoudig tijd bij te kunnen houden, om onze productie aan het eind van het jaar beter in kaart te hebben. Dus dacht waar kan ik het beter vragen dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
basssj schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:47:
Lief dat jullie allemaal zo goed meedenken, maar hier heb ik allemaal rekening mee gehouden.
En is voor ons eigen team om ook onderweg eenvoudig tijd bij te kunnen houden, om onze productie aan het eind van het jaar beter in kaart te hebben. Dus dacht waar kan ik het beter vragen dan hier.
Als het puur voor je eigen team is zou je hier naar kunnen kijken (eerste google hit, dus wellicht zijn er meer varianten): https://clockify.me/
Dit lijkt netjes met je privacy om te gaan, maar ik ken ze verder niet ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:48

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Zoals @Smobbo ook aanstipt. Als het eens systeem voor de zorg is, let ook goed op AVG vereisten en bijvoorbeeld voldoet aan de NEN 7510.
En als je het over email hebt, de NTA 7516.

Ik zou de vraag bij je werkgever neerleggen om het te laten verzorgen, en niet zelf je vingers aan branden.

[ Voor 36% gewijzigd door Patrock op 09-09-2019 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batavia
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:42
Ik denk dat je heel goed moet kijken naar waarom doe je het, en wat probeer je er mee te bereiken.

Als je in de zorg werkt ga ik er even van uit dat jullie een EPD hebben waarbij jullie aan het eind van de week jullie declaraties kunnen opsturen.

Ook leven jullie zo te horden hard volgens de mythe van zelf sturende teams.
Maar als jij bepaalde zelf-gestuurde taken hebt moet de overkoepelende organisatie jullie ook in staat stellen dat te doen. Bijvoorbeeld door het beschikblaar stellen van de juiste management rapportages.

Maar is jullie zelf-sturende oplossing nu echt dat iedereen een dubbele administratie moet bijhouden? Het kan zijn dat dit het best werkend is om om alle gebreken van het EPD heen te werken is maar ik denk dat je dan het probleem omhoog moet delegeren.
Als je gewoon rapportages wilt kan ik me haast geen EPD voorstellen waar dat niet in zit. Hoog op dat iemand moet filteren zodat jij alleen de info van jouw team krijgt.

Zeker gezien de gevoeligheid van data de zorg (https://nos.nl/artikel/23...lkarretje-supermarkt.html) wil je niet dat je een halve oplossing hebt.
Als management wilt dat jullie bepaalde taken ook oppakken, dan moeten ze jullie de tools krijgen. Anders moet je duidelijk (op schrift) communiceren dat je de taak terug geeft.

Pay peanus get monkeys.

Ik kan best stellig zeggen dat het niet mogelijk is om een gratis app te gebruiken dat (een beetje) voldoet aan jouw eisen en ook aan alle wet en regelgeving in de zorg.
Pagina: 1